Harminc százalékkal növelte eredményét a Zalaco
Csaknem harminc százalékkal 367 millió forintra nőtt az első félévben a Zalaco Sütőipari Zrt. adózott eredménye az elmúlt év azonos időszakához képest – közölte a cég vezérigazgatója szerdán az MTI-vel.

A fagyasztott péktermékek könnyebbé teszik a fogyasztók életét (Fotó: Pixabay)
Berta László hozzátette: az év első hat hónapjában az értékesítés nettó árbevétele meghaladta a 7,8 milliárd forintot, míg tavaly ilyenkor 5,7 milliárd forint volt. A legjelentősebb növekedést az exportbevétel érte el, 168 millió forintról 331 millióra emelkedett. A kiskereskedelmi hálózat forgalma 33 százalékkal, a nagykereskedelmi pedig 18 százalékkal emelkedett 2021 óta. A fagyasztott termékekből származó bevétel a duplájára nőt – ismertette a részleteket. A kiadási oldalon az anyagjellegű ráfordításokra tavaly óta 54 százalékkal, a személyi jellegűekre pedig 17 százalékkal többet fordítottak. Az anyagjellegű ráfordítások idén június végéig 5 milliárdot, míg a személyi jellegűek 1,9 milliárd forintot tettek ki. Hozzátette: a technológiai fejlesztésekkel, a gyártókapacitás bővítésével, valamint az automatizált gyártóüzemek kialakításával a fagyasztott termékek kínálatát szeretnék bővíteni.
A sütőipari termékek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó, hét évtizeddel ezelőtt alapított cégnek a Dunántúlon – Zala, Vas, Veszprém, Győr-Moson-Sopron és Baranya megyében – 55 üzletből álló kiskereskedelmi hálózata van, ahol naponta 50 ezer ember fordul meg; több mint négyszázféle pék- és cukrászterméket forgalmaznak.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Más gyártóknak is hozzáférést enged az Unilever „melegebb” jégkrém-receptjeihez
Az Unilever a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében a jégkrémgyártóknak ingyenes, nem…
Tovább olvasom >Szerelőcsarnokot épített a tolnai Agro-Tipp Kft.
Csaknem ezer négyzetméteres szerelőcsarnokot épített a mezőgazdasági gépek kereskedelmével foglalkozó tolnai…
Tovább olvasom >Signature 40: Újra az operatív marketingszakembereké a főszerep
Idén is díjazták a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
2023 novemberében az Offerista Group és a ShopFully Bulgáriában, Magyarországon,…
Tovább olvasom >Elindult a karácsonyi sertéshús fogyasztásösztönző kampány
Elindította ünnepi sertéshúsfogyasztást ösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum, amelyet az…
Tovább olvasom >Joghurtból erdő: 5000 facsemete telepítését támogatta a Nádudvari
Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari…
Tovább olvasom >