Harminc éve kaphatók biotermékek a Carrefour üzleteiben
Jubilál a francia Carrefour – idén épp harminc éve, 1992-ben lépett be az üzletlánc a biotermékek piacára, és azóta is komolyan épít erre a szegmensre stratégiájában.
Az évfordulós ünneplés részeként a cég az organikus gazdálkodás előnyeit bemutató kampányt indít. Emellett számos biotermék lesz elérhető a lánc üzleteiben és online egyaránt, kóstoltatásokkal és külön eseményekkel irányítva rájuk a vásárlók figyelmét.
A Carrefour első bioterméke alkalmazottak egy csoportjának köszönhető, akik saját 100%-ban francia biokenyerüket dobták piacra, miután pékektől tanultak, és egy francia malomvállalattal dolgoztak együtt. Az évente négymillió eladott biokenyér dagasztása és sütése ma is a hipermarketekben történik.
A Carrefour az első francia kereskedelmi lánc, amely a francia biogazdálkodói szektort – ma már több mint 3400 termelőt-gyártót – támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >