Harminc éve kaphatók biotermékek a Carrefour üzleteiben
Jubilál a francia Carrefour – idén épp harminc éve, 1992-ben lépett be az üzletlánc a biotermékek piacára, és azóta is komolyan épít erre a szegmensre stratégiájában.
Az évfordulós ünneplés részeként a cég az organikus gazdálkodás előnyeit bemutató kampányt indít. Emellett számos biotermék lesz elérhető a lánc üzleteiben és online egyaránt, kóstoltatásokkal és külön eseményekkel irányítva rájuk a vásárlók figyelmét.
A Carrefour első bioterméke alkalmazottak egy csoportjának köszönhető, akik saját 100%-ban francia biokenyerüket dobták piacra, miután pékektől tanultak, és egy francia malomvállalattal dolgoztak együtt. Az évente négymillió eladott biokenyér dagasztása és sütése ma is a hipermarketekben történik.
A Carrefour az első francia kereskedelmi lánc, amely a francia biogazdálkodói szektort – ma már több mint 3400 termelőt-gyártót – támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >