Harminc éve kaphatók biotermékek a Carrefour üzleteiben
Jubilál a francia Carrefour – idén épp harminc éve, 1992-ben lépett be az üzletlánc a biotermékek piacára, és azóta is komolyan épít erre a szegmensre stratégiájában.
Az évfordulós ünneplés részeként a cég az organikus gazdálkodás előnyeit bemutató kampányt indít. Emellett számos biotermék lesz elérhető a lánc üzleteiben és online egyaránt, kóstoltatásokkal és külön eseményekkel irányítva rájuk a vásárlók figyelmét.
A Carrefour első bioterméke alkalmazottak egy csoportjának köszönhető, akik saját 100%-ban francia biokenyerüket dobták piacra, miután pékektől tanultak, és egy francia malomvállalattal dolgoztak együtt. Az évente négymillió eladott biokenyér dagasztása és sütése ma is a hipermarketekben történik.
A Carrefour az első francia kereskedelmi lánc, amely a francia biogazdálkodói szektort – ma már több mint 3400 termelőt-gyártót – támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágulás és árcsökkenés egyszerre – az árrésstop hatása már az első héten érezhető
Jelentős átrendeződés indult el az élelmiszerárakban a március 17-én bevezetett…
Tovább olvasom >Komoly reklámellenőrzések jönnek
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a szakmai…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >