Harminc év után újra Magyarországon a Laurél prémium márka
Több évtized elteltével ismét elérhető Magyarországon a német Laurél prémium divatmárka, amelyet Wolfgang és Margaretha Ley az Escada csoport tagjaként álmodott meg 1978-ban. A legújabb, 2014-es kollekció darabjait Schaller Marianna divatszakértő és Rákóczi Feri rádiós műsorvezető mutatta be a Marianna Boutique-ban egy, a márkához illő exkluzív divatbemutatón. A világszerte nagy presztízzsel bíró márka ruhái Magyarországon kizárólag a butikban kaphatók. Ezzel egy régi-új, nemzetközileg elismert divatmárkával bővült a hazai piac.
A Laurél prémium divatmárkája több évtized után ismét elérhetővé vált Magyarországon. A legendás márkát 1978-ban alapították, és rövid ideig hazánkban, a Luxus Áruházban is megtalálható volt. A hosszú szünet után a 2014-es téli-tavaszi kollekció darabjai a Mariana Boutique exkluzív belvárosi divatbemutatóján debütáltak, ahol Schaller Marianna divatszakértő és Rákóczi Feri rádiós műsorvezető ismertette a legújabb trendeket.
„Huszonnyolc esztendeig voltam a Luxus Áruház osztályvezetője, ahol nagyon kedvelt márka volt már akkor a Laurél, amely ma már egy nemzetközileg elismert prémium márka Németországból, s a világ szinte összes nagyvárosában megtalálható. Ezért döntöttünk úgy, hogy Magyarországon elsőként visszahozzuk a hazai piacra” – mondta Schaller Marianna, aki szerint a merész, modern stílus, a kozmopolita és kortárs, mégis sugárzóan nőies darabok a magyar nőkhöz is egyre közelebb állnak. „A 2014-es kollekcióból jól látszik, hogy a Laurélt a luxus, a finom anyagok, a szokatlan nyomások és elegáns megoldások jellemzik. Tökéletesen tükrözik a mai független nő filozófiáját” – tette hozzá a divatszakember.
A bemutatón debütáló Laurél mellett a divatvilágot szintén erősen meghatározó Pierre Cardin divatház vagy a Betty Barclay márka jövő évi szettjei is bemutatkoztak. 2014 talán legfurcsább divathóbortja lesz, hogy a férfiak legjobb kiegészítője a zoknijuk lehet. Míg eddig divatbűnténynek számított, ha kilátszott a nadrág alól, addig jövőre szinte kötelező lesz megvillantani az ing színével teljesen harmonizáló zoknikat. Schaller Mariannától azt is megtudtuk, hogy továbbra is bátran viselhet mindenki korra és nemre való tekintet nélkül színeket. Jelenleg a legtrendibb színkombináció a királykék és a kiwi zöld, de a curry színű holmik is meghatározóak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >