Hármat egy… nyomásra!

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 02. 05. 08:00

A legjobb ötleteknek rendszerint a legegyszerűbb ötletek bizonyulnak. Az indiai Mumbay Marriott szállodájának népszerű night clubjában, az Enigmában alkalmazott – rendkívül egyszerű – ötletre azonban használhatjuk a zseniális jelzőt is. A diszkóban, éjszakai rendezvényeken alkalmazott pecsételős azonosítási módszert amolyan három-az-egyben formában alkalmazzák. A pecsétnek két további funkciója is van: egyrészt reklámhordozó – egy helyi taxivállalat telefonszámával, másrészt a világszerte ismert „Don’t Drink and Drive” szlogen arra is felhívja a szórakozók figyelmét, hogy alkoholfogyasztás után ne szálljanak autóba. Nem csodálkozunk, hogy az ötletet India-szerte sok más klub is átvette már.

Kapcsolódó cikkeink