Hármat egy… nyomásra!
A legjobb ötleteknek rendszerint a legegyszerűbb ötletek bizonyulnak. Az indiai Mumbay Marriott szállodájának népszerű night clubjában, az Enigmában alkalmazott – rendkívül egyszerű – ötletre azonban használhatjuk a zseniális jelzőt is. A diszkóban, éjszakai rendezvényeken alkalmazott pecsételős azonosítási módszert amolyan három-az-egyben formában alkalmazzák. A pecsétnek két további funkciója is van: egyrészt reklámhordozó – egy helyi taxivállalat telefonszámával, másrészt a világszerte ismert „Don’t Drink and Drive” szlogen arra is felhívja a szórakozók figyelmét, hogy alkoholfogyasztás után ne szálljanak autóba. Nem csodálkozunk, hogy az ötletet India-szerte sok más klub is átvette már.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >