Hármat egy… nyomásra!
A legjobb ötleteknek rendszerint a legegyszerűbb ötletek bizonyulnak. Az indiai Mumbay Marriott szállodájának népszerű night clubjában, az Enigmában alkalmazott – rendkívül egyszerű – ötletre azonban használhatjuk a zseniális jelzőt is. A diszkóban, éjszakai rendezvényeken alkalmazott pecsételős azonosítási módszert amolyan három-az-egyben formában alkalmazzák. A pecsétnek két további funkciója is van: egyrészt reklámhordozó – egy helyi taxivállalat telefonszámával, másrészt a világszerte ismert „Don’t Drink and Drive” szlogen arra is felhívja a szórakozók figyelmét, hogy alkoholfogyasztás után ne szálljanak autóba. Nem csodálkozunk, hogy az ötletet India-szerte sok más klub is átvette már.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >