Harmadszorra is a Hell reklámarca Bruce Willis
Újabb szerződéshosszabbításra került sor Bruce Willis és a HELL energiaital-márka között: a hollywoodi sztár további 2 évig még biztosan a HELL-t reklámozza világszerte.
– A HELL ENERGY nem titkolt célja, hogy fiatalítsa célcsoportját, ebben pedig óriási szerepe lesz Bruce Willisnek is a következő két évben. Az amerikai színészről az eddigiekhez képest sokkal vagányabb képek készültek. Azt gondolom, az eredmény önmagáért beszél! – mondta el Schmidt Krisztián a HELL ENERGY kreatív marketingigazgatója az új kampánykreatívok kapcsán.
A még mindig kiváló formában lévő Bruce Willis legújabb „felfedezettje” a HELL portfólióból a FOCUS nevű termék, amelyet elmondása szerint gyakran a filmszövegek tanulása közben is fogyaszt. //
Kapcsolódó cikkeink
Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Veszélyben a Mohu palackvisszaváltási szerepe egy új uniós rendelet miatt
Egy új európai uniós rendelet értelmében 2029-től kizárólag nonprofit szervezetek…
Tovább olvasom >