Harmadszorra is a Hell reklámarca Bruce Willis
Újabb szerződéshosszabbításra került sor Bruce Willis és a HELL energiaital-márka között: a hollywoodi sztár további 2 évig még biztosan a HELL-t reklámozza világszerte.
– A HELL ENERGY nem titkolt célja, hogy fiatalítsa célcsoportját, ebben pedig óriási szerepe lesz Bruce Willisnek is a következő két évben. Az amerikai színészről az eddigiekhez képest sokkal vagányabb képek készültek. Azt gondolom, az eredmény önmagáért beszél! – mondta el Schmidt Krisztián a HELL ENERGY kreatív marketingigazgatója az új kampánykreatívok kapcsán.
A még mindig kiváló formában lévő Bruce Willis legújabb „felfedezettje” a HELL portfólióból a FOCUS nevű termék, amelyet elmondása szerint gyakran a filmszövegek tanulása közben is fogyaszt. //
Kapcsolódó cikkeink
Európai terjeszkedésbe kezd a belga ALDI energiaitala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >E-cigaretta, kávé, energiaital – mit “szólnak” a fogaink?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >HELL NEW GEN
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
26 százalékkal többet szánnak a magyarok idén a karácsonyra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ősz ízei Koreából és a fermentáció művészete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


