Harmadszor is Superbrands a dm

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 07. 05. 12:10

A dm drogerie markt idén harmadik alkalommal vehette át a Superbrands elismerést.

A Superbrands kitüntetést olyan fogyasztói brandek nyerik el, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben, a márkaépítés tekintetében. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják vállalatunk eddigi sikerességét.

„A dm immáron harmadszorra nyerte el ezt a kitüntetést, a 2005 és 2007 év után. Hisszük, hogy ez a védjegy, amit egész évben használhatunk, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt majd vásárlóink, partnereink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a dm drogerie marktról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Munkatársaink minden nap azért dolgoznak, hogy elégedett vásárlókat tudhasson magáénak a dm drogerie markt. Vállalatunk azonosul a fogyasztók valódi igényeivel, ezt mi sem bizonyítja jobban az 1 millió tagos törzsvásárlói programunk” – idézi a tozsdeforum.hu. Kanyó Roland pr-menedzsert.

Kapcsolódó cikkeink