Harmadszor is Superbrands a dm
A dm drogerie markt idén harmadik alkalommal vehette át a Superbrands elismerést.
A Superbrands kitüntetést olyan fogyasztói brandek nyerik el, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben, a márkaépítés tekintetében. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják vállalatunk eddigi sikerességét.
„A dm immáron harmadszorra nyerte el ezt a kitüntetést, a 2005 és 2007 év után. Hisszük, hogy ez a védjegy, amit egész évben használhatunk, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt majd vásárlóink, partnereink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a dm drogerie marktról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Munkatársaink minden nap azért dolgoznak, hogy elégedett vásárlókat tudhasson magáénak a dm drogerie markt. Vállalatunk azonosul a fogyasztók valódi igényeivel, ezt mi sem bizonyítja jobban az 1 millió tagos törzsvásárlói programunk” – idézi a tozsdeforum.hu. Kanyó Roland pr-menedzsert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >