Harmadszor is Superbrands a dm
A dm drogerie markt idén harmadik alkalommal vehette át a Superbrands elismerést.
A Superbrands kitüntetést olyan fogyasztói brandek nyerik el, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben, a márkaépítés tekintetében. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják vállalatunk eddigi sikerességét.
„A dm immáron harmadszorra nyerte el ezt a kitüntetést, a 2005 és 2007 év után. Hisszük, hogy ez a védjegy, amit egész évben használhatunk, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt majd vásárlóink, partnereink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a dm drogerie marktról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Munkatársaink minden nap azért dolgoznak, hogy elégedett vásárlókat tudhasson magáénak a dm drogerie markt. Vállalatunk azonosul a fogyasztók valódi igényeivel, ezt mi sem bizonyítja jobban az 1 millió tagos törzsvásárlói programunk” – idézi a tozsdeforum.hu. Kanyó Roland pr-menedzsert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >