Harmadszor is megkapta a „Megbízható Munkaadó” díjat az ALDI
Újabb elismerést kapott egy szakmai szervezettől az ALDI Magyarország humánerőforrás tevékenysége. 2017 óta immár harmadik alkalommal kapta meg az áruházlánc a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) elismerését, a „Megbízható Munkaadó 2021/2022“ kitüntető címet.
Ezt a díjat a DUIHK olyan vállalatoknak ítéli oda, amelyek folyamatosan és jelentős mértékben, a munkavállalót a középpontba állítva fejlesztik a munka- és szociális körülményeket. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által négy éve indított kezdeményezés célja, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját, amelyek számára a független szervezet által odaítélt cím birtokában könnyebbé válhat a dolgozók megtartása, továbbá az álláskereső új munkavállalók elérése.
Az idei elismerő címeket ismét a DUIHK online megtartott taggyűlésen hirdették ki. A szakmai zsűri képviseletében Dr. Vörös Ágnes elmondta, hogy az idei pályázatok „best practice”-e nagy részben a pandémiás helyzetre adott céges válaszokat foglalta össze. 2020 márciusában a COVID-járvány kezdetekor a vállalatoknak gyorsan kellett reagálniuk a megváltozott helyzetre.
„Az ALDI számára munkavállalói kiemelt értéket képviselnek, hiszen ők biztosítják a termékeket, szolgáltatásokat, az áruházak és a logisztika működését, illetve a vásárlók magas szintű kiszolgálását. Nem lehet elégszer megköszönni nekik azokat az erőfeszítéseket, amelyekkel a pandémia alatt is biztosították a lakosság ellátását alapvető élelmiszerekből. Vállalatunk számos lépéssel gondoskodott munkatársairól, többek közt plexifalat szereltünk az áruházaink kasszáihoz, több hónapra elegendő vitaminkészletet biztosítottunk számukra, és természetesen továbbra is alapvető célkitűzésünk a bérek reálértékének megőrzése. A pandémia egyúttal az online HR-megoldások alkalmazását is felgyorsította és ebben is tovább fejlődünk. Büszkeséggel tölt el ez a díj, hiszen azt mutatja, hogy az ALDI humánpolitikai aktivitásainak sikerét nem csupán a hozzánk jelentkezők nagy száma, munkatársaink vállalatunk iránti magas elkötelezettsége mutatja, hanem egy független szervezet egymás után immár harmadszor is példaértékűnek tartotta”
– mondja Bernhard Haider, az ALDI Magyarország országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >