Harmadszor is megkapta a „Megbízható Munkaadó” díjat az ALDI
Újabb elismerést kapott egy szakmai szervezettől az ALDI Magyarország humánerőforrás tevékenysége. 2017 óta immár harmadik alkalommal kapta meg az áruházlánc a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) elismerését, a „Megbízható Munkaadó 2021/2022“ kitüntető címet.
Ezt a díjat a DUIHK olyan vállalatoknak ítéli oda, amelyek folyamatosan és jelentős mértékben, a munkavállalót a középpontba állítva fejlesztik a munka- és szociális körülményeket. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által négy éve indított kezdeményezés célja, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját, amelyek számára a független szervezet által odaítélt cím birtokában könnyebbé válhat a dolgozók megtartása, továbbá az álláskereső új munkavállalók elérése.
Az idei elismerő címeket ismét a DUIHK online megtartott taggyűlésen hirdették ki. A szakmai zsűri képviseletében Dr. Vörös Ágnes elmondta, hogy az idei pályázatok „best practice”-e nagy részben a pandémiás helyzetre adott céges válaszokat foglalta össze. 2020 márciusában a COVID-járvány kezdetekor a vállalatoknak gyorsan kellett reagálniuk a megváltozott helyzetre.
„Az ALDI számára munkavállalói kiemelt értéket képviselnek, hiszen ők biztosítják a termékeket, szolgáltatásokat, az áruházak és a logisztika működését, illetve a vásárlók magas szintű kiszolgálását. Nem lehet elégszer megköszönni nekik azokat az erőfeszítéseket, amelyekkel a pandémia alatt is biztosították a lakosság ellátását alapvető élelmiszerekből. Vállalatunk számos lépéssel gondoskodott munkatársairól, többek közt plexifalat szereltünk az áruházaink kasszáihoz, több hónapra elegendő vitaminkészletet biztosítottunk számukra, és természetesen továbbra is alapvető célkitűzésünk a bérek reálértékének megőrzése. A pandémia egyúttal az online HR-megoldások alkalmazását is felgyorsította és ebben is tovább fejlődünk. Büszkeséggel tölt el ez a díj, hiszen azt mutatja, hogy az ALDI humánpolitikai aktivitásainak sikerét nem csupán a hozzánk jelentkezők nagy száma, munkatársaink vállalatunk iránti magas elkötelezettsége mutatja, hanem egy független szervezet egymás után immár harmadszor is példaértékűnek tartotta”
– mondja Bernhard Haider, az ALDI Magyarország országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >