Harmadszor is Henkel Innovation Challenge nemzetközi diákverseny
Elindult a harmadik Henkel Innovation Challenge nemzetközi diákverseny, mely kreatív termékötleteket vár a diákoktól. Az „Alkosd együtt a jövőt a Henkellel!” szlogen jegyében a versenyzők 2050-ben fejleszthetnek Henkel-terméket.
A két-, illetve háromfős csapatokat üzletfejlesztési vezető szerepkörben
egy Henkel-termék fejlesztésével bízzák meg a vállalat kozmetika, illetve a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágában, a 2050-ben várható trendeknek megfelelően. A Henkel Innovation Challenge nyertesei egy exkluzív nyelvtanfolyamon vehetnek majd részt Ausztráliában, Japánban vagy Mexikóban. A legjobb három csapat továbbá meghívást kap a Henkel központjába, Düsseldorfba, ahol a dobogós versenyzők személyesen találkozhatnak a vállalat igazgatóságának elnökével, Kasper Rorsted úrral.
A nemzetközi versenyre, a http://www.henkelchallenge.com weboldalon keresztül jelentkezhetnek bármely felsőoktatási intézmény hallgatói, akik beszélnek angolul és érdeklődnek az üzleti élet, a gazdaság és az innováció iránt.
A versenyt Európa tizenkét országában indították el. Az egyes országok legjobb csapatai 2010 elején bemutatják ötletüket a Henkel felsőbb vezetőiből álló zsűrinek. Minden ország nyertes csapata meghívást kap az amszterdami nemzetközi döntőre 2010 áprilisában, ahol a versenyzők nemzetközi szinten is összemérhetik tudásukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >