Hard seltzer palackozót helyez üzembe a Molson Coors
A Molson Coors Burton-upon-Trentben található üzemének mintegy 25 millió fontos fejlesztése részeként palackozó telepítését tervezi új, még fejlesztés alatt álló hard seltzer márkája számára. Az üzemben az idei év elején piacra dobott 4%-os alkoholtartalmú Three Fold palackozása zajlik, és lehetőséget ad a cégnek, hogy az alkoholos vizek kategóriájában várható robbanásszerű növekedéssel lépést tartson.
A hard seltzerek iránti kereslet megugrása óriási növekedési lehetőséggel kecsegtet a vállalat szerint, amelynek vezetősége szerint az italféleség legalább akkora népszerűségre tesz majd szert Európában, mint az Egyesült Államokban.
A beruházás annak a több mint 100 millió fontos csomagnak a része, melyet a Molson Coors az elmúlt 10 évben az üzem modernizációjára fordított és melynek keretében a sör- és ciderpalackozó sorok a hatékonyság növelése érdekében fejlesztésre kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
Az egyre bővülő dobozos alkoholos-ital kategóriában nagyobb jelenlétre vágyó fűszeres…
Tovább olvasom >Bízik a Molson Coors a sörben
A Molson Coors legfontosabb márkái a kategóriában növekedtek az elmúlt…
Tovább olvasom >Jelentős szereplővé válhat Kína az RTD-piacon
Egy az IWSR által a 2022-es globális RTD-fogyasztás 83%-át reprezentáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >