„Hangulat ihlette” jégkrémeket hoz forgalomba a Magnum
A Magnum UK bemutatta legújabb duó-innovációját, az édes málnasorbetval körülvett krémes citromos Magnum Euphoria Pink Lemonade-et és a kékáfonyás Magnum Vegan Chill Blueberry Cookie-t.
Az újonnan bevezetett ízvariációk egyedülálló multiszenzoros élményt kínálnak, hiszen ez a Magnum első sorbet-jégkrém kombinációja. A márka szerint az új ízkombinációk azt a kétféle hangulatot tükrözik, amelyek a fogyasztókat jégkrémfogyasztás közben ragadja magával.
– Az Euphoria az inspirációt az extrém boldogság érzelmi állapotából meríti, míg a Chill-t a relaxáltság érzése ihlette. A fogyasztók kiválaszthatják a hangulatuknak leginkább megfelelő ízt – mondta el Daniel Lythgo, az Unilever Magnum UK márkamenedzsere.
– Két évnyi munka után nagy örömmel mutatjuk be forradalmian új, hangulatok ihlette termékcsaládunkat, amely a Magnum első ízben alkalmazott sorbet belsőjének köszönhetően a jégkrém egyszerre több érzékszervre ható élményét nyújtja.
– Az évet mindig újításokkal indítjuk, hogy aztán az év során minél több embert csalogassunk a jégkrémhűtőkhöz. A Magnum Euphoria a Magnum Mini termékcsaládunkban is elérhető lesz, ezzel folytatjuk a kiszerelésalapú termékcsaládokba történő befektetéseinket, amelyekkel az új jégkrémfogyasztási alkalmak körét igyekszünk bővíteni.
A bevezetést egy 9 millió fontos kampány támogatja, amely – a kategóriában az Egyesült Királyságban elsőként – televíziós, közösségimédia- és audiokampány mellett egy 3D-s out-of-home-kampányt is magában foglal. Ez áll majd a Magnum éves rendezvényprogramjának középpontjában, és időzítését tekintve egybeesik a cannes-i filmfesztivállal.
Kapcsolódó cikkeink
25 millió fontból fejleszti a Britvic Egyesült Királyság-beli disztribúciós központját
25 millió fontot ruházott leicestershire-i országos elosztóközpontjának fejlesztésébe a Britvic.…
Tovább olvasom >A keresletre válaszul megtriplázza növényi alapú választékát a Lidl UK
Jelentősen – mintegy háromszorosára – bővíti növényi alapú termékkínálatát a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a Co-op a lopások miatti veszteség ellen
A Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyben, személyesen tájékozódhatnak a gazdálkodók
Ismeretterjesztő, országjáró körutat szervez október-novemberben az új agrártámogatási ciklus kapcsán…
Tovább olvasom >WHO: A tápértékjelölő címkéknek az élelmiszercsomagolás front oldalán lenne a helye
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) azt javasolja, hogy a tápértékre vonatkozó…
Tovább olvasom >Hamarosan megérkezik Európába a Lidl Scan&Go
Hamarosan bevezetheti a Lidl a Scan&Go funkciót Európában, amely lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >