„Hangulat ihlette” jégkrémeket hoz forgalomba a Magnum
A Magnum UK bemutatta legújabb duó-innovációját, az édes málnasorbetval körülvett krémes citromos Magnum Euphoria Pink Lemonade-et és a kékáfonyás Magnum Vegan Chill Blueberry Cookie-t.
Az újonnan bevezetett ízvariációk egyedülálló multiszenzoros élményt kínálnak, hiszen ez a Magnum első sorbet-jégkrém kombinációja. A márka szerint az új ízkombinációk azt a kétféle hangulatot tükrözik, amelyek a fogyasztókat jégkrémfogyasztás közben ragadja magával.
– Az Euphoria az inspirációt az extrém boldogság érzelmi állapotából meríti, míg a Chill-t a relaxáltság érzése ihlette. A fogyasztók kiválaszthatják a hangulatuknak leginkább megfelelő ízt – mondta el Daniel Lythgo, az Unilever Magnum UK márkamenedzsere.
– Két évnyi munka után nagy örömmel mutatjuk be forradalmian új, hangulatok ihlette termékcsaládunkat, amely a Magnum első ízben alkalmazott sorbet belsőjének köszönhetően a jégkrém egyszerre több érzékszervre ható élményét nyújtja.
– Az évet mindig újításokkal indítjuk, hogy aztán az év során minél több embert csalogassunk a jégkrémhűtőkhöz. A Magnum Euphoria a Magnum Mini termékcsaládunkban is elérhető lesz, ezzel folytatjuk a kiszerelésalapú termékcsaládokba történő befektetéseinket, amelyekkel az új jégkrémfogyasztási alkalmak körét igyekszünk bővíteni.
A bevezetést egy 9 millió fontos kampány támogatja, amely – a kategóriában az Egyesült Királyságban elsőként – televíziós, közösségimédia- és audiokampány mellett egy 3D-s out-of-home-kampányt is magában foglal. Ez áll majd a Magnum éves rendezvényprogramjának középpontjában, és időzítését tekintve egybeesik a cannes-i filmfesztivállal.
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >