„Hangulat ihlette” jégkrémeket hoz forgalomba a Magnum
A Magnum UK bemutatta legújabb duó-innovációját, az édes málnasorbetval körülvett krémes citromos Magnum Euphoria Pink Lemonade-et és a kékáfonyás Magnum Vegan Chill Blueberry Cookie-t.
Az újonnan bevezetett ízvariációk egyedülálló multiszenzoros élményt kínálnak, hiszen ez a Magnum első sorbet-jégkrém kombinációja. A márka szerint az új ízkombinációk azt a kétféle hangulatot tükrözik, amelyek a fogyasztókat jégkrémfogyasztás közben ragadja magával.
– Az Euphoria az inspirációt az extrém boldogság érzelmi állapotából meríti, míg a Chill-t a relaxáltság érzése ihlette. A fogyasztók kiválaszthatják a hangulatuknak leginkább megfelelő ízt – mondta el Daniel Lythgo, az Unilever Magnum UK márkamenedzsere.
– Két évnyi munka után nagy örömmel mutatjuk be forradalmian új, hangulatok ihlette termékcsaládunkat, amely a Magnum első ízben alkalmazott sorbet belsőjének köszönhetően a jégkrém egyszerre több érzékszervre ható élményét nyújtja.
– Az évet mindig újításokkal indítjuk, hogy aztán az év során minél több embert csalogassunk a jégkrémhűtőkhöz. A Magnum Euphoria a Magnum Mini termékcsaládunkban is elérhető lesz, ezzel folytatjuk a kiszerelésalapú termékcsaládokba történő befektetéseinket, amelyekkel az új jégkrémfogyasztási alkalmak körét igyekszünk bővíteni.
A bevezetést egy 9 millió fontos kampány támogatja, amely – a kategóriában az Egyesült Királyságban elsőként – televíziós, közösségimédia- és audiokampány mellett egy 3D-s out-of-home-kampányt is magában foglal. Ez áll majd a Magnum éves rendezvényprogramjának középpontjában, és időzítését tekintve egybeesik a cannes-i filmfesztivállal.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >