„Hangulat ihlette” jégkrémeket hoz forgalomba a Magnum
A Magnum UK bemutatta legújabb duó-innovációját, az édes málnasorbetval körülvett krémes citromos Magnum Euphoria Pink Lemonade-et és a kékáfonyás Magnum Vegan Chill Blueberry Cookie-t.
Az újonnan bevezetett ízvariációk egyedülálló multiszenzoros élményt kínálnak, hiszen ez a Magnum első sorbet-jégkrém kombinációja. A márka szerint az új ízkombinációk azt a kétféle hangulatot tükrözik, amelyek a fogyasztókat jégkrémfogyasztás közben ragadja magával.
– Az Euphoria az inspirációt az extrém boldogság érzelmi állapotából meríti, míg a Chill-t a relaxáltság érzése ihlette. A fogyasztók kiválaszthatják a hangulatuknak leginkább megfelelő ízt – mondta el Daniel Lythgo, az Unilever Magnum UK márkamenedzsere.
– Két évnyi munka után nagy örömmel mutatjuk be forradalmian új, hangulatok ihlette termékcsaládunkat, amely a Magnum első ízben alkalmazott sorbet belsőjének köszönhetően a jégkrém egyszerre több érzékszervre ható élményét nyújtja.
– Az évet mindig újításokkal indítjuk, hogy aztán az év során minél több embert csalogassunk a jégkrémhűtőkhöz. A Magnum Euphoria a Magnum Mini termékcsaládunkban is elérhető lesz, ezzel folytatjuk a kiszerelésalapú termékcsaládokba történő befektetéseinket, amelyekkel az új jégkrémfogyasztási alkalmak körét igyekszünk bővíteni.
A bevezetést egy 9 millió fontos kampány támogatja, amely – a kategóriában az Egyesült Királyságban elsőként – televíziós, közösségimédia- és audiokampány mellett egy 3D-s out-of-home-kampányt is magában foglal. Ez áll majd a Magnum éves rendezvényprogramjának középpontjában, és időzítését tekintve egybeesik a cannes-i filmfesztivállal.
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >