„Hangulat ihlette” jégkrémeket hoz forgalomba a Magnum
A Magnum UK bemutatta legújabb duó-innovációját, az édes málnasorbetval körülvett krémes citromos Magnum Euphoria Pink Lemonade-et és a kékáfonyás Magnum Vegan Chill Blueberry Cookie-t.
Az újonnan bevezetett ízvariációk egyedülálló multiszenzoros élményt kínálnak, hiszen ez a Magnum első sorbet-jégkrém kombinációja. A márka szerint az új ízkombinációk azt a kétféle hangulatot tükrözik, amelyek a fogyasztókat jégkrémfogyasztás közben ragadja magával.
– Az Euphoria az inspirációt az extrém boldogság érzelmi állapotából meríti, míg a Chill-t a relaxáltság érzése ihlette. A fogyasztók kiválaszthatják a hangulatuknak leginkább megfelelő ízt – mondta el Daniel Lythgo, az Unilever Magnum UK márkamenedzsere.
– Két évnyi munka után nagy örömmel mutatjuk be forradalmian új, hangulatok ihlette termékcsaládunkat, amely a Magnum első ízben alkalmazott sorbet belsőjének köszönhetően a jégkrém egyszerre több érzékszervre ható élményét nyújtja.
– Az évet mindig újításokkal indítjuk, hogy aztán az év során minél több embert csalogassunk a jégkrémhűtőkhöz. A Magnum Euphoria a Magnum Mini termékcsaládunkban is elérhető lesz, ezzel folytatjuk a kiszerelésalapú termékcsaládokba történő befektetéseinket, amelyekkel az új jégkrémfogyasztási alkalmak körét igyekszünk bővíteni.
A bevezetést egy 9 millió fontos kampány támogatja, amely – a kategóriában az Egyesült Királyságban elsőként – televíziós, közösségimédia- és audiokampány mellett egy 3D-s out-of-home-kampányt is magában foglal. Ez áll majd a Magnum éves rendezvényprogramjának középpontjában, és időzítését tekintve egybeesik a cannes-i filmfesztivállal.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >