Idén taroltak a kézitáskák az Anyák napi vásárlások során
A Loop Commerce új kutatása szerint sok fogyasztó választja a kézitáskákat és a pénztárcákat, amikor egy különleges napra vásárol valamit, mint például Anyák napjára. A választásban ezt követik a tartozékok és a kiegészítők, majd a ruházat, az egészség- és szépségtermékek, majd a lábbelik. A Loop Commerce a vezető kiskereskedők és márkák hálózatán keresztül végzett vásárlásokat értékelte, köztük a Macy’s, a Saks Fifth Avenue, a Neiman Marcus, a Bergdorf Goodman, a Coach és az American Giant adatait.
A kutatás azt is kimutatta, hogy a férfiak mintegy 42 százalékkal többet költenek Anyák napi ajándékokra, mint a nők. Az idei évben a fogyasztók szintén mobileszközeiket használták leginkább a bevásárlás során, és 76%-uk böngészett interneten keresztül az eszközön, szemben az asztali számítógépek 24 százalékával. Azonban megállapítható, hogy a legtöbb online vásárlás még mindig az asztali gépeken történik, a mobileszközökön keresztüli vásárlások pedig a tranzakciók 40 százalékát teszik ki. //
Kapcsolódó cikkeink
Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >Anyák napja: szakértői tippek anya-vállalkozóknak
Továbbra is ellentétes elvárásoknak kell megfelelniük a nőknek a családalapítás…
Tovább olvasom >Anyák napi ajándékok akciósan a Tescóból
Magyarországon idén május 5-én ünnepeljük az Anyák napját. Ezen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >