„Hámozott” banánt árult egy német üzletlánc
„Hámozott” banánt árult egy német üzletlánc, amivel nem sikert ért el, hanem közfelháborodást: környezetszennyezéssel és pazarlással vádolják.
A Billa láncolatban fogant az előzékeny ötlet, hogy a vevőknek még a banán héjmentesítésével se kelljen bajlódniuk. Evégett a lecsupaszított banánokat műanyag dobozokba tették és fóliába csomagolták.
A Billa újítását azonban hamarosan kipellengérezték vevők a neten, a lánc pedig – amely 9 európai országban több ezer áruházzal van jelen – hibának ismerte el újítását és megígérte, hogy többé nem árul héjatlan banánt – adta hírül a Central European News hírszolgáltató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
Dobó Kata színész-rendező volt a házigazdája annak az eseménynek, ahol…
Tovább olvasom >