„Hámozott” banánt árult egy német üzletlánc
„Hámozott” banánt árult egy német üzletlánc, amivel nem sikert ért el, hanem közfelháborodást: környezetszennyezéssel és pazarlással vádolják.
A Billa láncolatban fogant az előzékeny ötlet, hogy a vevőknek még a banán héjmentesítésével se kelljen bajlódniuk. Evégett a lecsupaszított banánokat műanyag dobozokba tették és fóliába csomagolták.
A Billa újítását azonban hamarosan kipellengérezték vevők a neten, a lánc pedig – amely 9 európai országban több ezer áruházzal van jelen – hibának ismerte el újítását és megígérte, hogy többé nem árul héjatlan banánt – adta hírül a Central European News hírszolgáltató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >