„Hámozott” banánt árult egy német üzletlánc
„Hámozott” banánt árult egy német üzletlánc, amivel nem sikert ért el, hanem közfelháborodást: környezetszennyezéssel és pazarlással vádolják.
A Billa láncolatban fogant az előzékeny ötlet, hogy a vevőknek még a banán héjmentesítésével se kelljen bajlódniuk. Evégett a lecsupaszított banánokat műanyag dobozokba tették és fóliába csomagolták.
A Billa újítását azonban hamarosan kipellengérezték vevők a neten, a lánc pedig – amely 9 európai országban több ezer áruházzal van jelen – hibának ismerte el újítását és megígérte, hogy többé nem árul héjatlan banánt – adta hírül a Central European News hírszolgáltató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >