Hamarosan kezdődik a Téli invázió!
Az idei terv, hogy az akció ideje alatt, december elseje és március 31-e között, a tavalyinál 15 ezerrel több vendég és mintegy 60 ezerrel több vendégéjszaka elérése. Százmillió forintos marketing keret áll rendelkezésre a népszerűsítéshez.
A 2006/07-es BWI 25,5 ezerrel több vendéget vonzott a
fõvárosba, és az átlagos vendégéjszaka 2,5-rõl 5,5 napra nõtt a tavalyi kampány
ideje alatt. Ahogy tavaly, úgy most is 3 napos szállásfoglalás esetén a
vendégek plusz egy napot tölthetnek Budapesten, 6 éjszaka foglalásával pedig 2
extra éjszaka jár az akcióban részt vevõ szálláshelyeken – ez jelenleg több
mint 50 hotelt érint.
A kezdeményezéshez számos szálloda, autóbérléssel,
városnézéssel, programszervezéssel foglalkozó szolgáltató is csatlakozott, a
fõváros nagyszabású díszkivilágítással, újdonságnak számító hatalmas
mikulás-invázióval, színes programokkal is segíti a kampány sikerét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >