Hamarosan kezdődik a Téli invázió!
Az idei terv, hogy az akció ideje alatt, december elseje és március 31-e között, a tavalyinál 15 ezerrel több vendég és mintegy 60 ezerrel több vendégéjszaka elérése. Százmillió forintos marketing keret áll rendelkezésre a népszerűsítéshez.
A 2006/07-es BWI 25,5 ezerrel több vendéget vonzott a
fõvárosba, és az átlagos vendégéjszaka 2,5-rõl 5,5 napra nõtt a tavalyi kampány
ideje alatt. Ahogy tavaly, úgy most is 3 napos szállásfoglalás esetén a
vendégek plusz egy napot tölthetnek Budapesten, 6 éjszaka foglalásával pedig 2
extra éjszaka jár az akcióban részt vevõ szálláshelyeken – ez jelenleg több
mint 50 hotelt érint.
A kezdeményezéshez számos szálloda, autóbérléssel,
városnézéssel, programszervezéssel foglalkozó szolgáltató is csatlakozott, a
fõváros nagyszabású díszkivilágítással, újdonságnak számító hatalmas
mikulás-invázióval, színes programokkal is segíti a kampány sikerét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Viharos év a légi közlekedésben: fizetésképtelenséget jelentett légitársaságok világszerte
Az idei év nehézségei sok légitársaság számára jelentettek komoly kihívást.…
Tovább olvasom >A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >