Hamarosan Írországban és Spanyolországban is elérhető lehet a TikTok Shop
A vásárlási applikáció a hírek szerint októberben Írországban és Spanyolországban, jövőre pedig további európai országokban is elindul.
A kínai ByteDance nemzetközi leányvállalata, a TikTok 2022 elején indította el a TikTok Shopot Ázsia egyes részein, majd ezt követően az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is. A további terjeszkedés aztán elmaradt, állítólag az Egyesült Királyságban látott kiábrándító eredmények miatt, ahol a TikTok fulfilment szolgáltatásokat is indított.
Amikor a TikTok Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban bétatesztelésre invitálta a kereskedőket, úgy tűnt, hogy a TikTok Shop idén tavasszal megérkezik az európai kontinens más országaiba is. A ByteDance azonban a további terjeszkedés helyett úgy döntött, hogy a TikTok Shop Egyesült Államok-beli növekedésére összpontosít.
Most viszont a Bloomberg az ügyet ismerő névtelen forrásokra hivatkozva azt írta, hogy a ByteDance az elmúlt hetekben azt közölte partnereivel, köztük kereskedőkkel és kreatív ügynökségekkel, hogy készüljenek a TikTok Shop spanyolországi és írországi debütálására.
Spanyolországban állítólag egy 40 fős csapat áll készen a TikTok Shop zökkenőmentes bevezetésére a kontinentális Európában, miközben a vállalat a logisztikától a stratégiáig a legkülönbözőbb szakterületeken keres új munkatársakat Spanyolországban.
A TikTok szóvivője szűkszavúan csupán annyit mondott a Bloombergnek, hogy a vállalat „tovább kísérletezik ezzel az új kereskedelmi megoldással azzal a szándékkal, hogy támogassa a különböző méretű vállalkozásokat, és lehetővé tegye, hogy a közösség olyan termékeket ismerhessen meg, amelyek elnyerhetik a tetszését”.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
125 millió euróból korszerűsíti üzleteiben a hűtőrendszert a DIA
A spanyol DIA élelmiszer-kiskereskedelmi lánc 2029-ig összesen 125 millió eurót…
Tovább olvasom >Írország: nyáron csúcsra jár az élelmiszerpazarlás
A Too Good To Go friss felmérése szerint az ír…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >