Hamarosan Írországban és Spanyolországban is elérhető lehet a TikTok Shop
A vásárlási applikáció a hírek szerint októberben Írországban és Spanyolországban, jövőre pedig további európai országokban is elindul.
A kínai ByteDance nemzetközi leányvállalata, a TikTok 2022 elején indította el a TikTok Shopot Ázsia egyes részein, majd ezt követően az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is. A további terjeszkedés aztán elmaradt, állítólag az Egyesült Királyságban látott kiábrándító eredmények miatt, ahol a TikTok fulfilment szolgáltatásokat is indított.
Amikor a TikTok Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban bétatesztelésre invitálta a kereskedőket, úgy tűnt, hogy a TikTok Shop idén tavasszal megérkezik az európai kontinens más országaiba is. A ByteDance azonban a további terjeszkedés helyett úgy döntött, hogy a TikTok Shop Egyesült Államok-beli növekedésére összpontosít.
Most viszont a Bloomberg az ügyet ismerő névtelen forrásokra hivatkozva azt írta, hogy a ByteDance az elmúlt hetekben azt közölte partnereivel, köztük kereskedőkkel és kreatív ügynökségekkel, hogy készüljenek a TikTok Shop spanyolországi és írországi debütálására.
Spanyolországban állítólag egy 40 fős csapat áll készen a TikTok Shop zökkenőmentes bevezetésére a kontinentális Európában, miközben a vállalat a logisztikától a stratégiáig a legkülönbözőbb szakterületeken keres új munkatársakat Spanyolországban.
A TikTok szóvivője szűkszavúan csupán annyit mondott a Bloombergnek, hogy a vállalat „tovább kísérletezik ezzel az új kereskedelmi megoldással azzal a szándékkal, hogy támogassa a különböző méretű vállalkozásokat, és lehetővé tegye, hogy a közösség olyan termékeket ismerhessen meg, amelyek elnyerhetik a tetszését”.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >