Hamarosan Írországban és Spanyolországban is elérhető lehet a TikTok Shop
A vásárlási applikáció a hírek szerint októberben Írországban és Spanyolországban, jövőre pedig további európai országokban is elindul.
A kínai ByteDance nemzetközi leányvállalata, a TikTok 2022 elején indította el a TikTok Shopot Ázsia egyes részein, majd ezt követően az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is. A további terjeszkedés aztán elmaradt, állítólag az Egyesült Királyságban látott kiábrándító eredmények miatt, ahol a TikTok fulfilment szolgáltatásokat is indított.
Amikor a TikTok Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban bétatesztelésre invitálta a kereskedőket, úgy tűnt, hogy a TikTok Shop idén tavasszal megérkezik az európai kontinens más országaiba is. A ByteDance azonban a további terjeszkedés helyett úgy döntött, hogy a TikTok Shop Egyesült Államok-beli növekedésére összpontosít.
Most viszont a Bloomberg az ügyet ismerő névtelen forrásokra hivatkozva azt írta, hogy a ByteDance az elmúlt hetekben azt közölte partnereivel, köztük kereskedőkkel és kreatív ügynökségekkel, hogy készüljenek a TikTok Shop spanyolországi és írországi debütálására.
Spanyolországban állítólag egy 40 fős csapat áll készen a TikTok Shop zökkenőmentes bevezetésére a kontinentális Európában, miközben a vállalat a logisztikától a stratégiáig a legkülönbözőbb szakterületeken keres új munkatársakat Spanyolországban.
A TikTok szóvivője szűkszavúan csupán annyit mondott a Bloombergnek, hogy a vállalat „tovább kísérletezik ezzel az új kereskedelmi megoldással azzal a szándékkal, hogy támogassa a különböző méretű vállalkozásokat, és lehetővé tegye, hogy a közösség olyan termékeket ismerhessen meg, amelyek elnyerhetik a tetszését”.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >