Hamarosan Írországban és Spanyolországban is elérhető lehet a TikTok Shop
A vásárlási applikáció a hírek szerint októberben Írországban és Spanyolországban, jövőre pedig további európai országokban is elindul.
A kínai ByteDance nemzetközi leányvállalata, a TikTok 2022 elején indította el a TikTok Shopot Ázsia egyes részein, majd ezt követően az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is. A további terjeszkedés aztán elmaradt, állítólag az Egyesült Királyságban látott kiábrándító eredmények miatt, ahol a TikTok fulfilment szolgáltatásokat is indított.
Amikor a TikTok Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban bétatesztelésre invitálta a kereskedőket, úgy tűnt, hogy a TikTok Shop idén tavasszal megérkezik az európai kontinens más országaiba is. A ByteDance azonban a további terjeszkedés helyett úgy döntött, hogy a TikTok Shop Egyesült Államok-beli növekedésére összpontosít.
Most viszont a Bloomberg az ügyet ismerő névtelen forrásokra hivatkozva azt írta, hogy a ByteDance az elmúlt hetekben azt közölte partnereivel, köztük kereskedőkkel és kreatív ügynökségekkel, hogy készüljenek a TikTok Shop spanyolországi és írországi debütálására.
Spanyolországban állítólag egy 40 fős csapat áll készen a TikTok Shop zökkenőmentes bevezetésére a kontinentális Európában, miközben a vállalat a logisztikától a stratégiáig a legkülönbözőbb szakterületeken keres új munkatársakat Spanyolországban.
A TikTok szóvivője szűkszavúan csupán annyit mondott a Bloombergnek, hogy a vállalat „tovább kísérletezik ezzel az új kereskedelmi megoldással azzal a szándékkal, hogy támogassa a különböző méretű vállalkozásokat, és lehetővé tegye, hogy a közösség olyan termékeket ismerhessen meg, amelyek elnyerhetik a tetszését”.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Dohányboltok: kevesebb termék, koncentrált forgalom, új növekedési utak
A nemzeti dohányboltok FMCG-forgalma – tehát a dohánytermékeket nem tartalmazó…
Tovább olvasom >