Hamarosan Írországban és Spanyolországban is elérhető lehet a TikTok Shop
A vásárlási applikáció a hírek szerint októberben Írországban és Spanyolországban, jövőre pedig további európai országokban is elindul.
A kínai ByteDance nemzetközi leányvállalata, a TikTok 2022 elején indította el a TikTok Shopot Ázsia egyes részein, majd ezt követően az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is. A további terjeszkedés aztán elmaradt, állítólag az Egyesült Királyságban látott kiábrándító eredmények miatt, ahol a TikTok fulfilment szolgáltatásokat is indított.
Amikor a TikTok Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban bétatesztelésre invitálta a kereskedőket, úgy tűnt, hogy a TikTok Shop idén tavasszal megérkezik az európai kontinens más országaiba is. A ByteDance azonban a további terjeszkedés helyett úgy döntött, hogy a TikTok Shop Egyesült Államok-beli növekedésére összpontosít.
Most viszont a Bloomberg az ügyet ismerő névtelen forrásokra hivatkozva azt írta, hogy a ByteDance az elmúlt hetekben azt közölte partnereivel, köztük kereskedőkkel és kreatív ügynökségekkel, hogy készüljenek a TikTok Shop spanyolországi és írországi debütálására.
Spanyolországban állítólag egy 40 fős csapat áll készen a TikTok Shop zökkenőmentes bevezetésére a kontinentális Európában, miközben a vállalat a logisztikától a stratégiáig a legkülönbözőbb szakterületeken keres új munkatársakat Spanyolországban.
A TikTok szóvivője szűkszavúan csupán annyit mondott a Bloombergnek, hogy a vállalat „tovább kísérletezik ezzel az új kereskedelmi megoldással azzal a szándékkal, hogy támogassa a különböző méretű vállalkozásokat, és lehetővé tegye, hogy a közösség olyan termékeket ismerhessen meg, amelyek elnyerhetik a tetszését”.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Spanyolországban hathavi mélypontra lassult az infláció áprilisban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >