Hamarosan Cortefiel üzlet nyílik Budapesten
2009-től az itthon már ismert spanyol Cortefiel csoport ugyanazon elnevezésű divatmárkája önállóan mutatkozik be.
A Cortefiel közép-felső kategóriás márka célcsoportja elsősorban a 30 és 60 év közötti korosztály, köztük is az úgynevezett urbánus felnőttek. A magyar piacon már jelen lévő brandek közül a Cortefiel elsősorban a Marks & Spencernek lehet a versenytársa. Az 1999-ben Magyarországra lépett spanyol cég jelenleg három WomenSecret és öt Springfield üzletben kínálja termékeit.
A konszern tavaly felszámolta itteni termelését s a gyártást Kínába és Észak-Afrikába telepítette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >