Hamarosan Cortefiel üzlet nyílik Budapesten
2009-től az itthon már ismert spanyol Cortefiel csoport ugyanazon elnevezésű divatmárkája önállóan mutatkozik be.
A Cortefiel közép-felső kategóriás márka célcsoportja elsősorban a 30 és 60 év közötti korosztály, köztük is az úgynevezett urbánus felnőttek. A magyar piacon már jelen lévő brandek közül a Cortefiel elsősorban a Marks & Spencernek lehet a versenytársa. Az 1999-ben Magyarországra lépett spanyol cég jelenleg három WomenSecret és öt Springfield üzletben kínálja termékeit.
A konszern tavaly felszámolta itteni termelését s a gyártást Kínába és Észak-Afrikába telepítette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kína még ebben az évtizedben a világ legnagyobb gazdasága lehet
Kína jelenleg a világ második legnagyobb gazdasága, azonban a GDP-növekedések…
Tovább olvasom >Érezhető emelkedéssel kezdte az évet a GKI konjunktúraindexe
A GKI konjunktúraindexe januárban érezhetően emelkedett. A járvány kezdete óta…
Tovább olvasom >A Nemzeti élelmiszergazdasági válságkezelő programban 1457 vállalkozás kapott támogatást
Az Agrárminisztérium által életre hívott Nemzeti élelmiszergazdasági válságkezelő programban 1457…
Tovább olvasom >