Hamarosan Cortefiel üzlet nyílik Budapesten
2009-től az itthon már ismert spanyol Cortefiel csoport ugyanazon elnevezésű divatmárkája önállóan mutatkozik be.
A Cortefiel közép-felső kategóriás márka célcsoportja elsősorban a 30 és 60 év közötti korosztály, köztük is az úgynevezett urbánus felnőttek. A magyar piacon már jelen lévő brandek közül a Cortefiel elsősorban a Marks & Spencernek lehet a versenytársa. Az 1999-ben Magyarországra lépett spanyol cég jelenleg három WomenSecret és öt Springfield üzletben kínálja termékeit.
A konszern tavaly felszámolta itteni termelését s a gyártást Kínába és Észak-Afrikába telepítette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >