Hamarosan Cortefiel üzlet nyílik Budapesten
2009-től az itthon már ismert spanyol Cortefiel csoport ugyanazon elnevezésű divatmárkája önállóan mutatkozik be.
A Cortefiel közép-felső kategóriás márka célcsoportja elsősorban a 30 és 60 év közötti korosztály, köztük is az úgynevezett urbánus felnőttek. A magyar piacon már jelen lévő brandek közül a Cortefiel elsősorban a Marks & Spencernek lehet a versenytársa. Az 1999-ben Magyarországra lépett spanyol cég jelenleg három WomenSecret és öt Springfield üzletben kínálja termékeit.
A konszern tavaly felszámolta itteni termelését s a gyártást Kínába és Észak-Afrikába telepítette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >