Hamarosan Cortefiel üzlet nyílik Budapesten
2009-től az itthon már ismert spanyol Cortefiel csoport ugyanazon elnevezésű divatmárkája önállóan mutatkozik be.
A Cortefiel közép-felső kategóriás márka célcsoportja elsősorban a 30 és 60 év közötti korosztály, köztük is az úgynevezett urbánus felnőttek. A magyar piacon már jelen lévő brandek közül a Cortefiel elsősorban a Marks & Spencernek lehet a versenytársa. Az 1999-ben Magyarországra lépett spanyol cég jelenleg három WomenSecret és öt Springfield üzletben kínálja termékeit.
A konszern tavaly felszámolta itteni termelését s a gyártást Kínába és Észak-Afrikába telepítette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
FECSO: a szemléletformálás a cél
A Fenntartható Csomagolásért Egyesület (FECSO) megalakulását sajtótájékoztatón jelentették be, ahol…
Tovább olvasom >Kuponláz Magyarországon
A magyarok közel fele havonta kuponozik, sokan 5000 forintnál is…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >