A Halra Magyar! után jön a HalPéntek
A Halra Magyar! Halra bor! elnevezésű marketing akció után, jövőre jön a HalPéntek elnevezésű, amely az előzőhöz hasonlóan elsősorban ugyancsak az éttermekben, de akár ennél valamivel szélesebb körben szeretné népszerűsíteni a halfogyasztást Magyarországon – mondta Lévai Ferenc, az Aranyponty Zrt. elnök-vezérigazgatója kedden Budapesten a II. HalGála évvégi záró rendezvényén.
A Halra Magyar! marketingakció ötletgazdája szerint a HalPéntekkel az a cél, hogy az éttermek a hét egy napján péntekenként halat is kínáljanak vendégeiknek, illetve szélesítsék korábbi választékukat. A halászok pedig péntekenként a tervek szerin olcsóbban adják majd a halat. Így szeretnék ösztönözni, hogy a mostani éves mintegy 4 kilogramm körüli fejenkénti magyarországi halfogyasztás jobban közelítsen az uniós átlaghoz, ami évenként 16-20 kilogrammot tesz ki.
Lévai Ferenc elmondta: a magyar halfogyasztás fellendítésének anyagi hátterét az uniós Halászati Operatív Program, a HOP teremtette meg. Ennek segítségével ugyanis a magyar halgazdaságok fejlesztésére összesen mintegy 10 milliárd forint körüli összeg fordítható. A pénz nagyságának mértéke a forint árfolyamának függvénye.
A halgazdálkodás technikai,technológiai, azaz műszaki fejlesztésére mintegy 7 milliárd forint jut. Az innovációra, a környezetvédelemre és a marketing finanszírozására pedig mintegy 3 milliárd forint költhető.
Az Aranyponty Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta: a társaság múlt évi árbevétele 860 millió forint volt, az idén pedig várhatóan meghaladja majd az 1 milliárd forintot,
(munkatársunktól)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi akciója
Péntektől vasárnapig az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi kampányának keretében minden korábbinál…
Tovább olvasom >A karrierváltás kihívásai – számos pozícióra munkára kész jelöltet keresnek
Karrierváltás történhet kényszerből a megváltozott piaci vagy személyes körülmények miatt,…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >