Halaspultok szünnek meg a Tescoban
A budaörsi Tesco-áruházban hétfőtől nem árulnak élő halat. A áruház egy táblán figyelmezteti a vásárlókat, hogy július 27-től az élőhal-árusítás megszűnik. A halpultokban dolgozók nem veszítik el állásukat – írja az origo a Mindenár.hu nyomán.
Az összes hallal nem számol le a Tesco, a fagyasztott és csomagolt halak továbbra is benne lesznek a kínálatban. A Facebookon a tescósok zárt csoportjában azt írják, folyamatosan azt vizsgálják, hogy hogyan tökéletesíthetnék a működést, miként koncentrálhatnának jobban arra, ami fontos az áruházakban, és értéket teremt. Céljuk a kimagasló színvonalú kiszolgálás, de a pénzügyi célokat is teljesíteni szeretnék.
„A friss hal a választék fontos részét képezi egyes vásárlóink számára, ugyanakkor néhány áruházban már nem olyan népszerű, mint egykoron, ezért úgy döntöttünk, hogy az érintett áruházakban bezárjuk a pultokat.” Azokban az áruházakban, ahol továbbra is népszerű a hal, megmaradnak a halpultok
– írják.
Az érintett halpultokban dolgozó munkatársaknak egy másik pozíciót ajánlanak fel a saját áruházukban. A pultbezárások 2016. június 27-től lépnek életbe. „Az áruházi működés egyik legköltségesebb eleme a halpultok üzemeltetése. Ha bezárjuk azokat a pultokat, amelyek kevésbé népszerűek a vásárlók körében, a felszabaduló pénzt visszaforgathatjuk az áruház más területeibe” – Írta a Tesco az Origo kérdésére. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >