Hajdúsági Sütödék: két év alatt 2-5 milliárd forintra nőhet az „okoskenyerek” kereslete
A Hajdúsági Sütödék Zrt. vezérigazgatója szerint egyre nő az „okoskenyerek” piaca Magyarországon, az ebből származó árbevétel a következő két évben elérheti a 2-5 milliárd forintot.
Szakács Tamás az MTI-nek elmondta: az elmúlt két évben, piaci bevezetése óta a cégcsoport csaknem hétmilliárd forintos árbevételének a tíz százaléka már az „okosélelmiszerekből” származik.
Ilyen terméknek nevezik azokat az élelmiszereket, amelyek tudományosan igazoltan kedvező élettani, egészséget támogató, vagy a betegségek kialakulásának kockázatát csökkentő hatásuk is van – magyarázta.
A 420 embert foglalkoztató cégcsoport tavalyi árbevétele 6,8 milliárd forint volt, idei árbevételi tervük 7,2 milliárd forint. Az „okosélelmiszer” kutatási programjuk 2000-ben kezdődött, eddig öt új terméket fejlesztettek ki, amelyek többségével a következő években jelennek meg a piacon – mondta.
A cégcsoport 19 éves kutató-fejlesztő munkájának eredményeként születtek meg a speciális vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó cipók, amelyek különféle egészségi problémák megoldásában segíthetnek úgy az embereknek, hogy nem kell változtatniuk az étkezési szokásaikon – mondta a vezérigazgató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Sikeresen lezajlott a Magyar Pékszövetség Szent István napi kenyérversenyének 2. körös zsűrizése
Friss, roppanós héjú cipó, nemzeti szalaggal átkötött kenyér, magvas buci,…
Tovább olvasom >Szép új kenyér
Rossz időjárás, pandémia, háború, növekvő energiaárak – a körülmények nem…
Tovább olvasom >Évente négy százalékkal bővül a Jókenyér márka eladása
Évente átlagosan négy százalékkal több pékárut adott el a Jókenyér…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >