Hagyományteremtés és co-brand kártya
Három bank játszotta a főszerepet a „MasterCard – Az év bankja” választás díjátadó gáláján, november 29-én. Az OTP Bank lett Az év folyószámla-vezető bankja, Az év legszimpatikusabb bankja, valamint elvihette az általános területen elért eredményekért járó MasterCard – Az év bankja díjat is. A CIB Közép-Európai Nemzetközi Bank bizonyult a legjobbnak Az év direktbanki szolgáltatása és Az év megtakarítási terméke kategóriákban, míg az Inter-Európa Bank lett Az év leginnovatívabb bankja, és hazavihette Az év lakossági hitelterméke díjat is. Az első alkalommal tartott versenyen, amelynek fővédnöke Kóka János gazdasági miniszter volt, a Concorde bizonyult a legjobb alapkezelőnek, az év bankára pedig dr. Csányi Sándor, az OTP Bank elnöke lett.
Ugyancsak a MasterCard közreműködött a Shell és a Citibank új co-brand programjában. Az új Shell MasterCard a Citibanktól hitelkártyával minden MasterCard-elfogadó helyen jóváírások gyűjthetők, amelyek a Shell üzemanyagtöltő állomásokon forintosíthatók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >