Hagyományos, mégis trendi – A 2018-ban bevezetésre került Gyulai Grillkolbász termékcsalád a magyar bírálókat is meggyőzte
A 150 éves gyulai húsipar évfordulóját ünneplő Gyulahús Kft. a Parlamentben veheti át legújabb elismerését. Az egyik legfiatalabb termékcsaládunk ötvözi a tradíciót és a XXI. századi fogyasztók elvárásait. A Gyulai Grillkolbász termékek fejlesztése valódi piaci igényekre épül. Több fordulóban teszteltük mind hazai, mind nemzetközi piacokon, mielőtt piaci bevezetését véglegesítettük.
Hagyományos, mégis trendi. A „Gyulai” ízvilágot követő, de a nemzetközi ízpreferenciákra is kitekintő grillkolbászcsalád. Többféle kiszerelése, izgalmas ízválasztéka méltán teszi népszerűvé a fogyasztók körében. Változatosan elkészíthető, grillen, serpenyőben sütve, akár főzve is fogyasztható, így könnyedén beilleszthető glutén- és laktózérzékenyek étrendjébe is.
Nagy öröm számunkra, hogy hazai és nemzetközi bírálatokon folyamatos visszajelzést kapunk termékeink minőségéről. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Öt újabb vállalat csatlakozott a Kiemelt exportőr partnerségi programhoz
Öt vállalattal írt alá Kiemelt exportőr partnerségi program szerződést a…
Tovább olvasom >Diadalúton a népszerű húskészítménymárka
A Lidl Magyarország filozófiája öt alapelven nyugszik: a kedvező áron,…
Tovább olvasom >Díjszüret a SPAR-nál: elismert termékek, üzletek, kampányok, szakemberek
A magyar árucikkek, a hazai vállalkozások és az egészségtudatos életmód…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >