Hagyományos, mégis trendi – A 2018-ban bevezetésre került Gyulai Grillkolbász termékcsalád a magyar bírálókat is meggyőzte
A 150 éves gyulai húsipar évfordulóját ünneplő Gyulahús Kft. a Parlamentben veheti át legújabb elismerését. Az egyik legfiatalabb termékcsaládunk ötvözi a tradíciót és a XXI. századi fogyasztók elvárásait. A Gyulai Grillkolbász termékek fejlesztése valódi piaci igényekre épül. Több fordulóban teszteltük mind hazai, mind nemzetközi piacokon, mielőtt piaci bevezetését véglegesítettük.
Hagyományos, mégis trendi. A „Gyulai” ízvilágot követő, de a nemzetközi ízpreferenciákra is kitekintő grillkolbászcsalád. Többféle kiszerelése, izgalmas ízválasztéka méltán teszi népszerűvé a fogyasztók körében. Változatosan elkészíthető, grillen, serpenyőben sütve, akár főzve is fogyasztható, így könnyedén beilleszthető glutén- és laktózérzékenyek étrendjébe is.
Nagy öröm számunkra, hogy hazai és nemzetközi bírálatokon folyamatos visszajelzést kapunk termékeink minőségéről. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Diadalúton a népszerű húskészítménymárka
A Lidl Magyarország filozófiája öt alapelven nyugszik: a kedvező áron,…
Tovább olvasom >Díjszüret a SPAR-nál: elismert termékek, üzletek, kampányok, szakemberek
A magyar árucikkek, a hazai vállalkozások és az egészségtudatos életmód…
Tovább olvasom >Befektetés
Emberekbe, márkákba és technológiába – nagyjából az egész lapszámunkat rá lehet…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >