Ám ezúttal nem a kávéén, hanem a sörén: a Beer Ripples segítségével már a sörön is lehet „üzenni” – más kérdés, hogy az első kettő hatása miatt esetleg mást íratunk a harmadikra, mintha a kávéból innánk ugyanennyit! Az eszköz malátaalapú „tintával” működik, és nem olcsó: bérleti díja 3000 dollár egy évre. De ne felejtsük, nemcsak egyfajta játékról van szó – reklámcélokra is használható: „logózni” lehet vele az italt a sör vagy a hely nevével, esetleg valami specialitást kínálni a választékból, és ez utóbbi máris azt jelenti, hogy a gép költségeinek egy-egy részét még a beszállítók is kifizethetik. És ha mást nem, rá lehet írni a habra, például, hogy ezt a sört a pult mellett ülő fickó küldi! //
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Valentin-napi gasztronómiai kaland Gianni Annonival a Candy szervezésében
Egy igazán különleges desszertkészítő élményre invitálta a gasztronómia szerelmeseit a…
Tovább olvasom >Ki vagy, ha mogyorót ennél? – A nap videója
Akár a Snickers őse is lehetne az ázsiai mogyorós édesség,…
Tovább olvasom >