Ám ezúttal nem a kávéén, hanem a sörén: a Beer Ripples segítségével már a sörön is lehet „üzenni” – más kérdés, hogy az első kettő hatása miatt esetleg mást íratunk a harmadikra, mintha a kávéból innánk ugyanennyit! Az eszköz malátaalapú „tintával” működik, és nem olcsó: bérleti díja 3000 dollár egy évre. De ne felejtsük, nemcsak egyfajta játékról van szó – reklámcélokra is használható: „logózni” lehet vele az italt a sör vagy a hely nevével, esetleg valami specialitást kínálni a választékból, és ez utóbbi máris azt jelenti, hogy a gép költségeinek egy-egy részét még a beszállítók is kifizethetik. És ha mást nem, rá lehet írni a habra, például, hogy ezt a sört a pult mellett ülő fickó küldi! //
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >