Háborús beruházást eszközöl a Nestle Ukrajnában
Negyven millió svájci frank (42,88 millió dollár) beruházásával indít új termelőüzemet a Nestlé Nyugat-Ukrajnában – közölte a vállalat hétfőn.
A Nestle egyike azon nagyon kevés nemzetközi vállalatnak, amely új beruházást jelentett be Ukrajnában a 2022 februárjában kialakult orosz-ukrán válság óta.
„Ez egy fontos lépés a Nestlé számára, amelyet egy az ország számára komoly kihívást jelentő időszakban tettünk” – mondta Alessandro Zanelli, a Nestlé délkelet-európai piacért felelős vezérigazgatója a közleményben. „Célunk egy élelmiszeripari-gasztronómiai központ létrehozása, amely további munkahelyeket biztosít, és magas minőségű termékekkel szolgálja ki az ukrán és európai polgárok igényeit.”
A Nestle, amelynek már mintegy 5800 alkalmazottja van Ukrajnában, 1500 új munkahelyet tervez létrehozni a Volinyi régióban található Szmolyhivban újonnan induló gyártóüzemben.
A vállalat célja az új gyárral a hideg szószok, fűszerek, levesek és instant élelmiszerek gyártásának fellendítése úgy a hazai, mint az európai piacok ellátása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre
Hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >