Ha szeretted a Mi a manó? című karácsonyi filmet, ezt a reklámot imádni fogod!
Egyszerre vicces és kedves az ASDA karácsonyi reklámja, amiben visszatér mindenki kedvenc elfje! Zsepiket elő, mert potyogni fognak a könnyek a nevetéstől!
Immáron 19 éve, hogy Buddy, a magát karácsonyi manónak gondoló fiatalember elhagyta az őt felnevelő, északi-sarki elfeket és elindult megkeresni az igazi apját, akiről kiderült, hogy egy megkeseredett üzletember. Buddy azonban az ügyfogyott bája, törhetetlen optimizmusa és karácsony iránti rajongása segítségével megváltoztatta a férfi életét.
Ugyanez történik ebben a kisfilmben is, ahol Buddy egy ASDA áruházban jelentkezik munkára. A próbanapján természetesen semmi sem úgy sül el, ahogy azt a munkatársai vagy főnökei várnák, de Buddy az Buddy, és a végén ismét minden a karácsonyról szól.
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >