Ha szeretted a Mi a manó? című karácsonyi filmet, ezt a reklámot imádni fogod!
Egyszerre vicces és kedves az ASDA karácsonyi reklámja, amiben visszatér mindenki kedvenc elfje! Zsepiket elő, mert potyogni fognak a könnyek a nevetéstől!
Immáron 19 éve, hogy Buddy, a magát karácsonyi manónak gondoló fiatalember elhagyta az őt felnevelő, északi-sarki elfeket és elindult megkeresni az igazi apját, akiről kiderült, hogy egy megkeseredett üzletember. Buddy azonban az ügyfogyott bája, törhetetlen optimizmusa és karácsony iránti rajongása segítségével megváltoztatta a férfi életét.
Ugyanez történik ebben a kisfilmben is, ahol Buddy egy ASDA áruházban jelentkezik munkára. A próbanapján természetesen semmi sem úgy sül el, ahogy azt a munkatársai vagy főnökei várnák, de Buddy az Buddy, és a végén ismét minden a karácsonyról szól.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >