Ha Piros, akkor CBA!
Ha a „piros” szót halljuk a hazai kiskereskedelemben, azonnal a CBA és a Príma saját márkás termékei jutnak az eszünkbe, s mostanra azt is tudjuk: ezek az árucikkek nem csak kedvező árúak, de jó minőségűek is.
A Piros termékek ma már nagyon kedveltek a fogyasztók körében. A CBA több kampányt is futtatott népszerűsítésük érdekében, ennek részeként mutatták be a Piros receptvideókat is, amelyek ugyancsak elnyerték a fogyasztók tetszését. A kampányok révén sikerült a márkát ismertebbé és népszerűbbé tenni, ezt támasztják alá az adatok is, amelyek a Piros termékek növekvő fogyását jelzik.
– A trendek azt mutatják, hogy eltűnt a minőségi szakadék a brand és a saját márkás termékek között. A fogyasztók is érzékelik, hogy ugyanolyan minőséget kapnak, ha saját márkás termékeket vásárolnak – mutat rá Noszlopy Zoltán, a CBA beszerzési igazgatója.
A Piros név jelenleg több mint 500 fajta terméken jelenik meg. A kiskereskedő azt szerette volna elérni, hogy a fogyasztókban rögzüljenek, hogy ezek a márkák csak a CBA és Príma boltokban kaphatóak, megbízhatóak, jó minőségűek és egymást erősítik, azaz, ha a fogyasztó elégedett a Piros sajttal, akkor bátran kipróbálhatja a Piros tejet is, mert tudja, hogy ugyanolyan jó minőséget kap.
– A piros szín egyértelműen illik a CBA-hoz, az egységesen piros csomagolás pedig jól felismerhető és feltűnő dizájnt kölcsönöz a termékeknek ezt fókuszcsoportokkal végzett kutatások is alátámasztják. A csomagolásokat a fogyasztók logó nélkül is a CBA-val azonosították. A CBA Piros koncepció legfontosabb tulajdonsága, hogy igen markáns és könnyen felismerhető, megjegyezhető, márkázva és márkázatlanul is egyértelműen a CBA márkához kapcsolható – teszi hozzá Noszlopy Zoltán.
A CBA hét különböző termékkategóriában kínálja portékáit a Piros márkanév alatt. A Piros-termékek kapcsán végzett kutatás során a megkérdezett fogyasztók közül szinte mindenki úgy nyilatkozott, hogy szokott vásárolni saját márkás terméket, többi közt azért, mert miközben áruk kedvező, minőségük nem feltétlenül rosszabb, sőt, az akár kiemelkedő is lehet.
Fontos – és egyre fontosabbá váló – szempont a környezetbarát csomagolás, a fenntarthatóság is. Ennek kapcsán Noszlopy Zoltán elmondta, folyamatosan zajlanak termékfejlesztések, elérhető már a környezetbarát bambusz fültisztító pálca, a többször használható zöldség-gyümölcs-zsák és a lebomló bevásárlótáska, jövőbeli terveik között szerepel, hogy a saját márkás termékek újrahasznosított anyagokból készüljenek. (x)
Kapcsolódó cikkeink
2025-ben magához térhet a fogyasztás
Mi jellemezte a magyar gazdaságot az elmúlt negyedévben? Mikor kap…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Lassan újra lehet tervezni
A májusi Trade magazin BusinessMeetup&Dinner rendezvényen Noszek Péterrel, a Nestlé…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >