Ha Piros, akkor CBA!
Ha a „piros” szót halljuk a hazai kiskereskedelemben, azonnal a CBA és a Príma saját márkás termékei jutnak az eszünkbe, s mostanra azt is tudjuk: ezek az árucikkek nem csak kedvező árúak, de jó minőségűek is.
A Piros termékek ma már nagyon kedveltek a fogyasztók körében. A CBA több kampányt is futtatott népszerűsítésük érdekében, ennek részeként mutatták be a Piros receptvideókat is, amelyek ugyancsak elnyerték a fogyasztók tetszését. A kampányok révén sikerült a márkát ismertebbé és népszerűbbé tenni, ezt támasztják alá az adatok is, amelyek a Piros termékek növekvő fogyását jelzik.

Noszlopy Zoltán
beszerzési igazgató
CBA
– A trendek azt mutatják, hogy eltűnt a minőségi szakadék a brand és a saját márkás termékek között. A fogyasztók is érzékelik, hogy ugyanolyan minőséget kapnak, ha saját márkás termékeket vásárolnak – mutat rá Noszlopy Zoltán, a CBA beszerzési igazgatója.
A Piros név jelenleg több mint 500 fajta terméken jelenik meg. A kiskereskedő azt szerette volna elérni, hogy a fogyasztókban rögzüljenek, hogy ezek a márkák csak a CBA és Príma boltokban kaphatóak, megbízhatóak, jó minőségűek és egymást erősítik, azaz, ha a fogyasztó elégedett a Piros sajttal, akkor bátran kipróbálhatja a Piros tejet is, mert tudja, hogy ugyanolyan jó minőséget kap.
– A piros szín egyértelműen illik a CBA-hoz, az egységesen piros csomagolás pedig jól felismerhető és feltűnő dizájnt kölcsönöz a termékeknek ezt fókuszcsoportokkal végzett kutatások is alátámasztják. A csomagolásokat a fogyasztók logó nélkül is a CBA-val azonosították. A CBA Piros koncepció legfontosabb tulajdonsága, hogy igen markáns és könnyen felismerhető, megjegyezhető, márkázva és márkázatlanul is egyértelműen a CBA márkához kapcsolható – teszi hozzá Noszlopy Zoltán.
A CBA hét különböző termékkategóriában kínálja portékáit a Piros márkanév alatt. A Piros-termékek kapcsán végzett kutatás során a megkérdezett fogyasztók közül szinte mindenki úgy nyilatkozott, hogy szokott vásárolni saját márkás terméket, többi közt azért, mert miközben áruk kedvező, minőségük nem feltétlenül rosszabb, sőt, az akár kiemelkedő is lehet.
Fontos – és egyre fontosabbá váló – szempont a környezetbarát csomagolás, a fenntarthatóság is. Ennek kapcsán Noszlopy Zoltán elmondta, folyamatosan zajlanak termékfejlesztések, elérhető már a környezetbarát bambusz fültisztító pálca, a többször használható zöldség-gyümölcs-zsák és a lebomló bevásárlótáska, jövőbeli terveik között szerepel, hogy a saját márkás termékek újrahasznosított anyagokból készüljenek. (x)
Kapcsolódó cikkeink
K&H Elemzői kommentár: A nagyobb lendületre vár a kiskereskedelem
A május elég rosszul alakult a boltokban, különösen az élelmiszerüzletekben,…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >Vegyes képet mutat a balatoni turizmus – mégis van ok a bizakodásra
A Balatonnál zajló turisztikai szezon nem indult zökkenőmentesen: az időjárás…
Tovább olvasom >A fogyasztóvédelmi hatóság kamu zsírpusztító szérumokat hirdető honlapot blokkolt
Félrevezető megnevezés és tájékoztatás miatt a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi…
Tovább olvasom >