Ha Piros, akkor CBA!
Ha a „piros” szót halljuk a hazai kiskereskedelemben, azonnal a CBA és a Príma saját márkás termékei jutnak az eszünkbe, s mostanra azt is tudjuk: ezek az árucikkek nem csak kedvező árúak, de jó minőségűek is.
A Piros termékek ma már nagyon kedveltek a fogyasztók körében. A CBA több kampányt is futtatott népszerűsítésük érdekében, ennek részeként mutatták be a Piros receptvideókat is, amelyek ugyancsak elnyerték a fogyasztók tetszését. A kampányok révén sikerült a márkát ismertebbé és népszerűbbé tenni, ezt támasztják alá az adatok is, amelyek a Piros termékek növekvő fogyását jelzik.
![Noszlopy Zoltán CBA](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/02/Noszlopy_Zolt_n_CBA.jpg)
Noszlopy Zoltán
beszerzési igazgató
CBA
– A trendek azt mutatják, hogy eltűnt a minőségi szakadék a brand és a saját márkás termékek között. A fogyasztók is érzékelik, hogy ugyanolyan minőséget kapnak, ha saját márkás termékeket vásárolnak – mutat rá Noszlopy Zoltán, a CBA beszerzési igazgatója.
A Piros név jelenleg több mint 500 fajta terméken jelenik meg. A kiskereskedő azt szerette volna elérni, hogy a fogyasztókban rögzüljenek, hogy ezek a márkák csak a CBA és Príma boltokban kaphatóak, megbízhatóak, jó minőségűek és egymást erősítik, azaz, ha a fogyasztó elégedett a Piros sajttal, akkor bátran kipróbálhatja a Piros tejet is, mert tudja, hogy ugyanolyan jó minőséget kap.
– A piros szín egyértelműen illik a CBA-hoz, az egységesen piros csomagolás pedig jól felismerhető és feltűnő dizájnt kölcsönöz a termékeknek ezt fókuszcsoportokkal végzett kutatások is alátámasztják. A csomagolásokat a fogyasztók logó nélkül is a CBA-val azonosították. A CBA Piros koncepció legfontosabb tulajdonsága, hogy igen markáns és könnyen felismerhető, megjegyezhető, márkázva és márkázatlanul is egyértelműen a CBA márkához kapcsolható – teszi hozzá Noszlopy Zoltán.
A CBA hét különböző termékkategóriában kínálja portékáit a Piros márkanév alatt. A Piros-termékek kapcsán végzett kutatás során a megkérdezett fogyasztók közül szinte mindenki úgy nyilatkozott, hogy szokott vásárolni saját márkás terméket, többi közt azért, mert miközben áruk kedvező, minőségük nem feltétlenül rosszabb, sőt, az akár kiemelkedő is lehet.
Fontos – és egyre fontosabbá váló – szempont a környezetbarát csomagolás, a fenntarthatóság is. Ennek kapcsán Noszlopy Zoltán elmondta, folyamatosan zajlanak termékfejlesztések, elérhető már a környezetbarát bambusz fültisztító pálca, a többször használható zöldség-gyümölcs-zsák és a lebomló bevásárlótáska, jövőbeli terveik között szerepel, hogy a saját márkás termékek újrahasznosított anyagokból készüljenek. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Erősödik a kiskereskedelem: de hol mennyit keresnek és költenek a magyarok?
A magyar kiskereskedelem fokozatosan erősödik, de az adatok szerint még…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Új alapokra helyezi együttműködését Magyarország és a FAO
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >