Ha nyár, akkor dinnye: botrány nélkül indult a dinnyeszezon
Ha nyár, akkor dinnye, ha dinnye, akkor dinnye kampány. A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága idén is promóciós kampányt indított a friss, hazai sárga- és görögdinnye népszerűsítésére. A statisztikák szerint hazánkban jelenleg egy ember évente átlagosan 15 kiló dinnyét fogyaszt.
A kampány célja a tudatos vásárlás és a hazai gyümölcsfogyasztás ösztönzése. Az MT Zrt. dinnye promóciós kampányának keretében különböző időpontokban, több helyszínen lehet majd megkóstolni a hazai zamatos gyümölcsöket, de jelen lesznek az Erzsébet táborokban, fesztiválokon, CBA üzletekben.
Idén nyáron a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága szervezésében promóciós kampány indul a zamatos hazai görög- és sárgadinnye népszerűsítésére. A dinnyeszezon kezdetére időzített promóciós kampány keretében különböző időpontokban, több helyszínen meg is lehet kóstolni a hazai zamatos gyümölcsöket. A fogyasztók minél szélesebb rétegét szeretnék elérni, így a hagyományos, áruházi kóstoltatásokon túlmenően különböző fesztiválokon is megjelennek, valamint két balatoni Erzsébet táborban is osztanak dinnyét a négyhetes kampány ideje alatt. A táborlakók június 29. és július 21. közötti időszakban hétfői és keddi napokon kóstolhatják meg a gyümölcsöket. (munkatársunktól)
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >Elindult a dinnye fogyasztásösztönző kampány
A szokásosnál korábban, már június végén megjelent a hazai dinnye…
Tovább olvasom >Hasít a dinnyeszezon
A hazai dinnyetermesztés jelentős előrelépéseket mutat az idén, köszönhetően a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelem új alapokon
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 2025. január 1-jén…
Tovább olvasom >