Ha nyár, akkor dinnye: botrány nélkül indult a dinnyeszezon
Ha nyár, akkor dinnye, ha dinnye, akkor dinnye kampány. A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága idén is promóciós kampányt indított a friss, hazai sárga- és görögdinnye népszerűsítésére. A statisztikák szerint hazánkban jelenleg egy ember évente átlagosan 15 kiló dinnyét fogyaszt.
A kampány célja a tudatos vásárlás és a hazai gyümölcsfogyasztás ösztönzése. Az MT Zrt. dinnye promóciós kampányának keretében különböző időpontokban, több helyszínen lehet majd megkóstolni a hazai zamatos gyümölcsöket, de jelen lesznek az Erzsébet táborokban, fesztiválokon, CBA üzletekben.
Idén nyáron a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága szervezésében promóciós kampány indul a zamatos hazai görög- és sárgadinnye népszerűsítésére. A dinnyeszezon kezdetére időzített promóciós kampány keretében különböző időpontokban, több helyszínen meg is lehet kóstolni a hazai zamatos gyümölcsöket. A fogyasztók minél szélesebb rétegét szeretnék elérni, így a hagyományos, áruházi kóstoltatásokon túlmenően különböző fesztiválokon is megjelennek, valamint két balatoni Erzsébet táborban is osztanak dinnyét a négyhetes kampány ideje alatt. A táborlakók június 29. és július 21. közötti időszakban hétfői és keddi napokon kóstolhatják meg a gyümölcsöket. (munkatársunktól)
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a dinnye fogyasztásösztönző kampány
A szokásosnál korábban, már június végén megjelent a hazai dinnye…
Tovább olvasom >Hasít a dinnyeszezon
A hazai dinnyetermesztés jelentős előrelépéseket mutat az idén, köszönhetően a…
Tovább olvasom >Egyre jobban kitolódik a dinnyeszezon
A kiskereskedelemben egyre jobban kitolódik a dinnyeszezon – mondják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >