Ha nyár, akkor dinnye: botrány nélkül indult a dinnyeszezon
Ha nyár, akkor dinnye, ha dinnye, akkor dinnye kampány. A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága idén is promóciós kampányt indított a friss, hazai sárga- és görögdinnye népszerűsítésére. A statisztikák szerint hazánkban jelenleg egy ember évente átlagosan 15 kiló dinnyét fogyaszt.
A kampány célja a tudatos vásárlás és a hazai gyümölcsfogyasztás ösztönzése. Az MT Zrt. dinnye promóciós kampányának keretében különböző időpontokban, több helyszínen lehet majd megkóstolni a hazai zamatos gyümölcsöket, de jelen lesznek az Erzsébet táborokban, fesztiválokon, CBA üzletekben.
Idén nyáron a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága szervezésében promóciós kampány indul a zamatos hazai görög- és sárgadinnye népszerűsítésére. A dinnyeszezon kezdetére időzített promóciós kampány keretében különböző időpontokban, több helyszínen meg is lehet kóstolni a hazai zamatos gyümölcsöket. A fogyasztók minél szélesebb rétegét szeretnék elérni, így a hagyományos, áruházi kóstoltatásokon túlmenően különböző fesztiválokon is megjelennek, valamint két balatoni Erzsébet táborban is osztanak dinnyét a négyhetes kampány ideje alatt. A táborlakók június 29. és július 21. közötti időszakban hétfői és keddi napokon kóstolhatják meg a gyümölcsöket. (munkatársunktól)
Kapcsolódó cikkeink
Olcsóbb lett a görögdinnye Lengyelországban – magyar import is nyomja az árakat
Lényegesen olcsóbban lehet görögdinnyéhez jutni Lengyelországban, mint tavaly ilyenkor. A…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze
A görögdinnye nem csupán hűsítő nyári csemege, hanem valódi íz-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >