Sörösdoboz-szimulátor
A reklámajándékokkal az a legnagyobb baj, hogy minden rajtuk lévő márkajelzés ellenére nem túl nagy hányaduk köthető valóban a termékhez – már ha elfogadjuk az elvet, hogy – az italok esetében például – a márkajelzéses pohárnál, nyitónál fantáziadúsabb tárgyakat nevezhetjük ajándéktárgynak.A sörök világában az utóbbi évtized legnagyobb kreatív dobása talán az a cseh ötlet lehetett, amikor egy sörfesztiválon tálcaként olyan logózott frizbit adtak 6 pohár italhoz, amelynek réseibe be lehetett illeszteni a poharakat, azaz nagyobb biztonsággal lehetett azokat az asztalhoz vinni. Legalább ennyire poénos, ám szerintünk a termék szempontjából jóval találóbb és asszociatívabb a Mugen Kan Beeru elnevezésű japán játékszer, a sörösdoboz-szimulátor. A semmivel össze nem téveszthető doboznyitás-hangot imitáló kis szerkezet újra és újra megismétli az élményt, ami az „ínyencnek” egy párás fém- vagy üvegfelületet juttat eszébe. Mi ez, ha nem a pozitív termékasszociáció netovábbja? Ajándékként hab a… sörön: minden harmincadik nyitás után egy különleges hangeffektus a szorgalmas „fogyasztó” jutalma – de hogy mi, az legyen az ára szerint akár egy söröző törzsvendégének is osztható szimulátor gazdájának titka!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >