Sörösdoboz-szimulátor
A reklámajándékokkal az a legnagyobb baj, hogy minden rajtuk lévő márkajelzés ellenére nem túl nagy hányaduk köthető valóban a termékhez – már ha elfogadjuk az elvet, hogy – az italok esetében például – a márkajelzéses pohárnál, nyitónál fantáziadúsabb tárgyakat nevezhetjük ajándéktárgynak.A sörök világában az utóbbi évtized legnagyobb kreatív dobása talán az a cseh ötlet lehetett, amikor egy sörfesztiválon tálcaként olyan logózott frizbit adtak 6 pohár italhoz, amelynek réseibe be lehetett illeszteni a poharakat, azaz nagyobb biztonsággal lehetett azokat az asztalhoz vinni. Legalább ennyire poénos, ám szerintünk a termék szempontjából jóval találóbb és asszociatívabb a Mugen Kan Beeru elnevezésű japán játékszer, a sörösdoboz-szimulátor. A semmivel össze nem téveszthető doboznyitás-hangot imitáló kis szerkezet újra és újra megismétli az élményt, ami az „ínyencnek” egy párás fém- vagy üvegfelületet juttat eszébe. Mi ez, ha nem a pozitív termékasszociáció netovábbja? Ajándékként hab a… sörön: minden harmincadik nyitás után egy különleges hangeffektus a szorgalmas „fogyasztó” jutalma – de hogy mi, az legyen az ára szerint akár egy söröző törzsvendégének is osztható szimulátor gazdájának titka!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >