Gyümölcspürével bővíti Happy Meal menüjét a McDonald’s
Az idén 30. évfordulóját ünneplő hazai hálózat ezúttal a gyerekek és a családok számára készült születésnapi ajándékkal. Mostantól az eddig 3 elemet tartalmazó Happy Meal menü egy negyedik elemmel, gyümölcspürével is bővül. A népszerű hazai gyümölcspüré C és D vitaminokban gazdag, és 100%-ban természetes összetevőkből, gondosan válogatott gyümölcsökből, tartósítószer és aromák nélkül készül. A kezdeményezés a McDonald’s nemzetközi központja által év elején bejelentett stratégiai célokkal összhangban a gyermekek változatos és kiegyensúlyozott táplálkozásához, valamint a gyümölcs fogyasztás népszerűsítéséhez kíván hozzájárulni.
A McDonald’s a családok iránti elkötelezettségéről tett tanúbizonyságot korábbi bejelentésével, melynek értelmében a vállalat 2022-ig mind a 120 piacán továbbfejleszti Happy Meal menüjét. A fejlesztésre kijelölt területeken, így a kiegyensúlyozott menüválaszték, az egyszerűsített termékösszetétel, az átlátható tápérték-információk, a felelős reklámozás, valamint a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése terén a magyarországi étteremlánc élen jár.
A hazai vendégek megszokhatták már, hogy a Happy Meal menükben választható ásványvíz, gyümölcslé és répakarika is. Azt azonban kevesebben tudják, hogy a Happy Meal menük nem tartalmaznak mesterséges aromákat és színezőanyagokat. A legnépszerűbb ételekben, így a sült krumpliban, a zsemlékben, a marha- és sertéshús pogácsákban, a McNuggetsben és más csirkés és halas termékekben nincs tartósítószer, és egyetlen McDonald’s termékben sincs nátrium-glutamát ízfokozó. A részletes tápérték-információk a hazai éttermekben a papír tálcabetéteken, a részletes összetevő lista pedig a vállalat honlapján elérhető, így a vendégek a napi szükségleteiknek és ízlésüknek megfelelő, tájékozott döntést hozhatnak maguk és gyermekeik számára.
Az EU Pledge aláírójaként (az EU Pledge több európai élelmiszeripari nagyvállalat gyermekeknek szóló élelmiszerreklámok önkéntes korlátozásáról szóló vállalása) a McDonald’s felelős vállalatként évekkel ezelőtt önként korlátozta reklámtevékenységét. Ennek értelmében jelenleg is csak az EU Pledge-ben meghatározott tápérték-kritériumoknak megfelelő menüvariációkat jelenít meg, illetve reklámoz. 12 év alatti gyermekeknek az éttermeken kívül egyáltalán nem hirdeti termékeit. A TV-reklámokban elhelyezett üzenetek a gyümölcs- és zöldségfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.
Mellékletek terület
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >A népszerű húsüzlet válasza a túlkeresletre – A nap képe
A prémium alapanyagokat árusító washingtoni Owens Meats feltalálta a frisshús-automatát.
Tovább olvasom >