Gyümölcsösebb világért kampányol a FruitVeb
A Zöldség- gyümölcs Terméktanács és Szakmaközi Szervezet (FruitVeb) növelni szeretné Magyarországon az egy főre jutó zöldség- és gyümölcsfogyasztást, külföldön is népszerűsítenék az ízletes hazai termékeket.A FruitVeb 70 millió forintos
promóciós kampányával szeretné
elérni, hogy a jelenlegi fejenkénti mintegy 350 grammot
kitevő napi zöldség- gyümölcsfogyasztást
tartósan 400 gramm fölé emelkedjen Magyarországon.
A szervezet jó minőséget garantáló
védjegy bevezetését is tervezi valamint hazai és
külföldi rendezvényekkel népszerűsíti
a magyar zöldségeket és gyümölcsöket.
Idén ősszel a FruitVeb megrendezi a Magyar Zöldség
és Gyümölcs Napját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megállt a globális élelmiszerár-csökkenés
A globális élelmiszerpiac az utóbbi hónapokban csekély változásokat mutatott, de…
Tovább olvasom >Jelentős árcsökkenés a magyar nyugdíjasok árkosarában
Az Mfor Nyugdíjas Árkosár májusi adatai szerint áprilishoz képest meglepően…
Tovább olvasom >Pénztármentes üzlet árusítja a felzárkózó településekről érkező gasztronómiai termékeket
Az ország jelenlegi egyetlen, teljesen automatizált, pénztár és eladó nélkül…
Tovább olvasom >