Gyümölcsösebb világért kampányol a FruitVeb
A Zöldség- gyümölcs Terméktanács és Szakmaközi Szervezet (FruitVeb) növelni szeretné Magyarországon az egy főre jutó zöldség- és gyümölcsfogyasztást, külföldön is népszerűsítenék az ízletes hazai termékeket.A FruitVeb 70 millió forintos
promóciós kampányával szeretné
elérni, hogy a jelenlegi fejenkénti mintegy 350 grammot
kitevő napi zöldség- gyümölcsfogyasztást
tartósan 400 gramm fölé emelkedjen Magyarországon.
A szervezet jó minőséget garantáló
védjegy bevezetését is tervezi valamint hazai és
külföldi rendezvényekkel népszerűsíti
a magyar zöldségeket és gyümölcsöket.
Idén ősszel a FruitVeb megrendezi a Magyar Zöldség
és Gyümölcs Napját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >