Gyümölcsösebb világért kampányol a FruitVeb
A Zöldség- gyümölcs Terméktanács és Szakmaközi Szervezet (FruitVeb) növelni szeretné Magyarországon az egy főre jutó zöldség- és gyümölcsfogyasztást, külföldön is népszerűsítenék az ízletes hazai termékeket.A FruitVeb 70 millió forintos
promóciós kampányával szeretné
elérni, hogy a jelenlegi fejenkénti mintegy 350 grammot
kitevő napi zöldség- gyümölcsfogyasztást
tartósan 400 gramm fölé emelkedjen Magyarországon.
A szervezet jó minőséget garantáló
védjegy bevezetését is tervezi valamint hazai és
külföldi rendezvényekkel népszerűsíti
a magyar zöldségeket és gyümölcsöket.
Idén ősszel a FruitVeb megrendezi a Magyar Zöldség
és Gyümölcs Napját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az aszály okozta károk ellenére sem lesz hiány a jó minőségű magyar halból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
