Gyümölcsösebb világért kampányol a FruitVeb
A Zöldség- gyümölcs Terméktanács és Szakmaközi Szervezet (FruitVeb) növelni szeretné Magyarországon az egy főre jutó zöldség- és gyümölcsfogyasztást, külföldön is népszerűsítenék az ízletes hazai termékeket.A FruitVeb 70 millió forintos
promóciós kampányával szeretné
elérni, hogy a jelenlegi fejenkénti mintegy 350 grammot
kitevő napi zöldség- gyümölcsfogyasztást
tartósan 400 gramm fölé emelkedjen Magyarországon.
A szervezet jó minőséget garantáló
védjegy bevezetését is tervezi valamint hazai és
külföldi rendezvényekkel népszerűsíti
a magyar zöldségeket és gyümölcsöket.
Idén ősszel a FruitVeb megrendezi a Magyar Zöldség
és Gyümölcs Napját.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >