Gyümölcslével újít a Starbucks
30 millió dollárért megvette a különböző gyümölcsleveket gyártó és forgalmazó, Evolution Fresh nevű céget a Starbucks. A csütörtöki bejelentés jelentőségét az adja, hogy a cég egy új üzletág, egy új lánc beindítását alapozza meg a felvásárlással: 2012 elején valahol az USA nyugati partján nyitják meg az első gyümölcslébárjukat.
Az új hálózattal kapcsolatban egyelőre mindössze ennyit lehet tudni: a cég nem árulta el, milyen ütemű terjeszkedéssel számolnak, hány egységet nyitnának, sőt, a név is bizonytalan. A Reuters szerint elképzelhető, hogy a kávé felirattól megtiszítított Starbucks logó lesz az új lánc emblémája is.
A Starbucks az utóbbi időben már próbált túllépni a kávézólánc üzemeltetésén, és egyéb területekre bemerészkedni: saját márkaneves termékeivel megjelent a kis- és nagykereskedelmi élelmiszerpiacon is, de az új lánc indítását a piacon ennél sokkal nagyobb dobásként értékelik. A várakozásokat mutatja, hogy míg a bejelentésre a gyümölcslé piac első számú amerikai szereplőjének, a Jambának a részvényei 0,6 százalékot estek, míg a Starbucks papírok – az elmúlt 12 havi 40 százalékos emelkedés után – 1,2 százalékkal drágultak – írja az Index..
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >