Gyümölcslével újít a Starbucks
30 millió dollárért megvette a különböző gyümölcsleveket gyártó és forgalmazó, Evolution Fresh nevű céget a Starbucks. A csütörtöki bejelentés jelentőségét az adja, hogy a cég egy új üzletág, egy új lánc beindítását alapozza meg a felvásárlással: 2012 elején valahol az USA nyugati partján nyitják meg az első gyümölcslébárjukat.
Az új hálózattal kapcsolatban egyelőre mindössze ennyit lehet tudni: a cég nem árulta el, milyen ütemű terjeszkedéssel számolnak, hány egységet nyitnának, sőt, a név is bizonytalan. A Reuters szerint elképzelhető, hogy a kávé felirattól megtiszítított Starbucks logó lesz az új lánc emblémája is.
A Starbucks az utóbbi időben már próbált túllépni a kávézólánc üzemeltetésén, és egyéb területekre bemerészkedni: saját márkaneves termékeivel megjelent a kis- és nagykereskedelmi élelmiszerpiacon is, de az új lánc indítását a piacon ennél sokkal nagyobb dobásként értékelik. A várakozásokat mutatja, hogy míg a bejelentésre a gyümölcslé piac első számú amerikai szereplőjének, a Jambának a részvényei 0,6 százalékot estek, míg a Starbucks papírok – az elmúlt 12 havi 40 százalékos emelkedés után – 1,2 százalékkal drágultak – írja az Index..
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >