Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok előállítására szakosodott Wolfgang Jobmann céget.
A hamburgi székhelyű vállalat az Oranka és Frisco márkanevek alatt koncentrátumokat forgalmaz gyümölcslevekhez, nektárokhoz és frissítőkhöz, valamint teljes körű megoldásokat kínál a termékfejlesztés, gyártás, értékesítés és minőségbiztosítás terén.
Az Eckes-Granini 100%-os tulajdonosként bejelentette, hogy a Wolfgang Jobmann továbbra is önállóan működik Gerd Gründahl vezetésével, és nem terveznek szervezeti változtatásokat. A vételárat a vállalat nem hozta nyilvánosságra.
A mintegy 1700 főt foglalkoztató Eckes-Granini 2022-ben elért 917 millió eurós forgalmával a gyümölcslépiac meghatározó szereplője. A vállalat ugyanebben az évben jelentős nyereségcsökkenést szenvedett el: EBIT-eredménye 55 millió euróról 2 millióra esett vissza.
A gyümölcslevek Németországban továbbra is népszerűek, de a fogyasztás csökken, miközben a gyártók növekvő költségekkel szembesülnek.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >