Gyümölcslébár-hálózatot épít ki a Starbucks
Megnyílik az amerikai Starbucks kávézólánc új gyümölcslébáros hálózatának első üzlete.
Az egység hétfőtől fogadja a vásárlókat a Washington állambeli Bellevue-ban. A világ legnagyobb kávézólánca tavaly novemberben vásárolta meg a gyümölcsleveket gyártó és forgalmazó Evolution Fresh nevű céget harmincmillió dollárért. A Starbucks reményei szerint az – eredeti nevén tovább futó – új lánc beindításával sikerül majd javítania pozícióján az 50 milliárd dolláros, alacsony kalóriatartalmú élelmiszereket forgalmazó szektorban.
A bellevue-i bár kínálatában egyebek között friss és palackozott gyümölcs-, illetve zöldséglevek, smoothie-k – a turmix és a gyümölcslé között elhelyezkedő italok –, tortillatekercsek, saláták és levesek sorakoznak. Az étlapon a vegán – az állati eredetű termékeket teljesen nélkülöző – és a vegetáriánus vásárlók is találnak kedvükre valót.
A Starbucks elnöke, Howard Schultz az Evolution Fresh megvásárlásakor azt mondta, hogy egy sikeresen működő gyümölcslébár éves forgalma meghaladhatja az egymillió dollárt.
Az Evolution Fresh megvásárlása a Starbucks új stratégiájával összhangban történt: túllépve a kávézólánc keretein a vállalat az élelmiszerboltokban és egyéb árusítóhelyeken is megjelent saját márkaneves termékeivel. A cég ugyanakkor nem hozta nyilvánosságra, hogy hány gyümölcslébárt szándékozik nyitni a jövőben.
A friss gyümölcs-, illetve zöldséglevek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az Egyesült Államokban. Az egészségtudatos vásárlók gyakran a rendes étkezés helyett, míg mások a tisztítókúrák részeként fogyasztják őket. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >