Gyümölcslébár-hálózatot épít ki a Starbucks
Megnyílik az amerikai Starbucks kávézólánc új gyümölcslébáros hálózatának első üzlete.
Az egység hétfőtől fogadja a vásárlókat a Washington állambeli Bellevue-ban. A világ legnagyobb kávézólánca tavaly novemberben vásárolta meg a gyümölcsleveket gyártó és forgalmazó Evolution Fresh nevű céget harmincmillió dollárért. A Starbucks reményei szerint az – eredeti nevén tovább futó – új lánc beindításával sikerül majd javítania pozícióján az 50 milliárd dolláros, alacsony kalóriatartalmú élelmiszereket forgalmazó szektorban.
A bellevue-i bár kínálatában egyebek között friss és palackozott gyümölcs-, illetve zöldséglevek, smoothie-k – a turmix és a gyümölcslé között elhelyezkedő italok –, tortillatekercsek, saláták és levesek sorakoznak. Az étlapon a vegán – az állati eredetű termékeket teljesen nélkülöző – és a vegetáriánus vásárlók is találnak kedvükre valót.
A Starbucks elnöke, Howard Schultz az Evolution Fresh megvásárlásakor azt mondta, hogy egy sikeresen működő gyümölcslébár éves forgalma meghaladhatja az egymillió dollárt.
Az Evolution Fresh megvásárlása a Starbucks új stratégiájával összhangban történt: túllépve a kávézólánc keretein a vállalat az élelmiszerboltokban és egyéb árusítóhelyeken is megjelent saját márkaneves termékeivel. A cég ugyanakkor nem hozta nyilvánosságra, hogy hány gyümölcslébárt szándékozik nyitni a jövőben.
A friss gyümölcs-, illetve zöldséglevek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az Egyesült Államokban. Az egészségtudatos vásárlók gyakran a rendes étkezés helyett, míg mások a tisztítókúrák részeként fogyasztják őket. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >