Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
A vállalat tavaly 77,5 milliárd forintos árbevételt ért el, ez két számjegyű növekedés az egy évvel korábbi forgalomhoz képest.
A cég hosszú távú
üzleti stratégiájában fontos szerepet szán
a sport- és energiaitaloknak, ásványvizeknek,
teáknak, gyümölcsleveknek. A Coca-Cola magyarországi
kínálatában ma több mint negyvenféle
ital szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >