Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
A vállalat tavaly 77,5 milliárd forintos árbevételt ért el, ez két számjegyű növekedés az egy évvel korábbi forgalomhoz képest.
A cég hosszú távú
üzleti stratégiájában fontos szerepet szán
a sport- és energiaitaloknak, ásványvizeknek,
teáknak, gyümölcsleveknek. A Coca-Cola magyarországi
kínálatában ma több mint negyvenféle
ital szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >