Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
A vállalat tavaly 77,5 milliárd forintos árbevételt ért el, ez két számjegyű növekedés az egy évvel korábbi forgalomhoz képest.
A cég hosszú távú
üzleti stratégiájában fontos szerepet szán
a sport- és energiaitaloknak, ásványvizeknek,
teáknak, gyümölcsleveknek. A Coca-Cola magyarországi
kínálatában ma több mint negyvenféle
ital szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >