Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
A vállalat tavaly 77,5 milliárd forintos árbevételt ért el, ez két számjegyű növekedés az egy évvel korábbi forgalomhoz képest.
A cég hosszú távú
üzleti stratégiájában fontos szerepet szán
a sport- és energiaitaloknak, ásványvizeknek,
teáknak, gyümölcsleveknek. A Coca-Cola magyarországi
kínálatában ma több mint negyvenféle
ital szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >