Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
Gyümölcslé és ásványvíz kategóriában bővíti portfólióját a hazai Coca-Cola
A vállalat tavaly 77,5 milliárd forintos árbevételt ért el, ez két számjegyű növekedés az egy évvel korábbi forgalomhoz képest.
A cég hosszú távú
üzleti stratégiájában fontos szerepet szán
a sport- és energiaitaloknak, ásványvizeknek,
teáknak, gyümölcsleveknek. A Coca-Cola magyarországi
kínálatában ma több mint negyvenféle
ital szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >