Gyorsuló árversenybe hajszolják a kereskedőket a diszkontok
A Penny és az Aldi további számottevő árcsökkenést jelentett be az alapvető élelmiszerekre Németországban.
A német diszkontláncok
tavaly novemberben jelentősen, helyenként 20 százalékkal
mérsékelték az élelmiszerek árait.
Már akkor is a pékáruk és a tejtermékek
ára esett a legjobban, most azonban az Aldi további 8
százalékkal tette olcsóbbá a nála
forgalmazott vajat. A Penny, amely Németország 2.
legnagyobb élelmiszerkereskedelmi lánca, csütörtöktől
ismét csökkentette számos terméke árát.
A legnagyobb német lánc, az Edeka azonnal reagált
és szintén a pékáruk, a tejtermékek
és a csokoládék terén jelezte
árcsökkentési terveit. Hasonló kellemes
meglepetésre számíthatnak a cég diszkont
üzletláncában a Nettoban vásárlók
is.
A pénzügyi krízis kirobbanása óta
a diszkontok folyamatosan nyomás alatt tartják a
kereskedelmet, a versenytársak nem tehetnek mást
folyamatosan igazodnak az egyre csökkenő diszkontárakhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >