Gyorsan változó tartalmak és képernyők
A nyári szünet utáni első POPAI-találkozót szeptember 7-én délután tartották „Very Fast Moving Contents and Screens” (Gyorsan változó tartalmak és képernyők) témában. Az esemény házigazdája Lukatics Attila, a szervezet új tagvállalata, az Umbrella Kreatív Műhely értékesítési igazgatója és Udvarev-Tóth Rita ügyvezető-helyettes volt, ők köszöntötték a találkozóra érkezőket.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az egykori textilgyárban berendezett filmgyártó stúdióban az érdeklődők bekukkanthattak a preprodukció, produkció és utómunka részlegekbe, hiszen az Umbrellánál minden in-house, saját berkekben történik. A különleges, inspiratív környezetben igazi workshop hangulatban ismerhették meg a résztvevők a modern tartalomkészítés fortélyait, a különböző képernyőkön és platformokon való megjelenések kulisszatitkait.
Hídvégi Zoltán, az Umbrella alapító ügyvezetője prezentációjában az AI (mesterséges intelligencia) jelenlegi megjelenési területeit mutatta be megdöbbentő képsorokkal. Rámutatott a masstargeting, hiperperszonalizáció immár elérhető lehetőségeire, produkciós környezetben való gyakorlati alkalmazására, a permutációk szinte végtelen lehetőségére. Az ügyvezető azt is elárulta, hogy rendszeresen tartanak „AI-gyakorlati felhasználása a videoprodukcióban, reklámfilmgyártásban” címmel workshopokat.
Folyamatosan záporoztak a kérdések az előadó felé, így az etikai és jogi kihívások, a megtévesztés és manipuláció, a jogdíjak, a hollywoodi sztrájk és sok más kapcsolódó téma is szóba került.
Zárszavukban a vendéglátók hangsúlyozták, hogy jelenleg az AI az alap-, az átlagos, a monoton munkafázisokat veheti át, így értékes erőforrásokat szabadíthat fel a valódi kreativitást, intuíciót igénylő területekre.
//
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázása
Fontos, hogy az agráriumban minél többen kihasználják a digitális technológia…
Tovább olvasom >Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >