Gyorsan változó tartalmak és képernyők
A nyári szünet utáni első POPAI-találkozót szeptember 7-én délután tartották „Very Fast Moving Contents and Screens” (Gyorsan változó tartalmak és képernyők) témában. Az esemény házigazdája Lukatics Attila, a szervezet új tagvállalata, az Umbrella Kreatív Műhely értékesítési igazgatója és Udvarev-Tóth Rita ügyvezető-helyettes volt, ők köszöntötték a találkozóra érkezőket.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az egykori textilgyárban berendezett filmgyártó stúdióban az érdeklődők bekukkanthattak a preprodukció, produkció és utómunka részlegekbe, hiszen az Umbrellánál minden in-house, saját berkekben történik. A különleges, inspiratív környezetben igazi workshop hangulatban ismerhették meg a résztvevők a modern tartalomkészítés fortélyait, a különböző képernyőkön és platformokon való megjelenések kulisszatitkait.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/IO_POPAI_Bejaras-Lukat_opt-1024x683.jpeg)
Bejárás Lukatics Attila értékesítési igazgatóval
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/IO_POPAI_Hidvegi-Zolta_opt-scaled-e1695755608435-223x300.jpeg)
Hídvégi Zoltán
ügyvezető
Umbrella
Hídvégi Zoltán, az Umbrella alapító ügyvezetője prezentációjában az AI (mesterséges intelligencia) jelenlegi megjelenési területeit mutatta be megdöbbentő képsorokkal. Rámutatott a masstargeting, hiperperszonalizáció immár elérhető lehetőségeire, produkciós környezetben való gyakorlati alkalmazására, a permutációk szinte végtelen lehetőségére. Az ügyvezető azt is elárulta, hogy rendszeresen tartanak „AI-gyakorlati felhasználása a videoprodukcióban, reklámfilmgyártásban” címmel workshopokat.
Folyamatosan záporoztak a kérdések az előadó felé, így az etikai és jogi kihívások, a megtévesztés és manipuláció, a jogdíjak, a hollywoodi sztrájk és sok más kapcsolódó téma is szóba került.
Zárszavukban a vendéglátók hangsúlyozták, hogy jelenleg az AI az alap-, az átlagos, a monoton munkafázisokat veheti át, így értékes erőforrásokat szabadíthat fel a valódi kreativitást, intuíciót igénylő területekre.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/IO_POPAI_csoport_opt-1024x683.jpeg)
A jó hangulathoz nincs szükség mesterséges intelligenciára a magyar POPAI találkozón
//
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Használtbútor-piacteret indít az IKEA Európa-szerte
Sikeres oslói és madridi teszteket követően az IKEA Európa-szerte be…
Tovább olvasom >Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >