Gyorsan változó tartalmak és képernyők
A nyári szünet utáni első POPAI-találkozót szeptember 7-én délután tartották „Very Fast Moving Contents and Screens” (Gyorsan változó tartalmak és képernyők) témában. Az esemény házigazdája Lukatics Attila, a szervezet új tagvállalata, az Umbrella Kreatív Műhely értékesítési igazgatója és Udvarev-Tóth Rita ügyvezető-helyettes volt, ők köszöntötték a találkozóra érkezőket.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az egykori textilgyárban berendezett filmgyártó stúdióban az érdeklődők bekukkanthattak a preprodukció, produkció és utómunka részlegekbe, hiszen az Umbrellánál minden in-house, saját berkekben történik. A különleges, inspiratív környezetben igazi workshop hangulatban ismerhették meg a résztvevők a modern tartalomkészítés fortélyait, a különböző képernyőkön és platformokon való megjelenések kulisszatitkait.

Bejárás Lukatics Attila értékesítési igazgatóval

Hídvégi Zoltán
ügyvezető
Umbrella
Hídvégi Zoltán, az Umbrella alapító ügyvezetője prezentációjában az AI (mesterséges intelligencia) jelenlegi megjelenési területeit mutatta be megdöbbentő képsorokkal. Rámutatott a masstargeting, hiperperszonalizáció immár elérhető lehetőségeire, produkciós környezetben való gyakorlati alkalmazására, a permutációk szinte végtelen lehetőségére. Az ügyvezető azt is elárulta, hogy rendszeresen tartanak „AI-gyakorlati felhasználása a videoprodukcióban, reklámfilmgyártásban” címmel workshopokat.
Folyamatosan záporoztak a kérdések az előadó felé, így az etikai és jogi kihívások, a megtévesztés és manipuláció, a jogdíjak, a hollywoodi sztrájk és sok más kapcsolódó téma is szóba került.
Zárszavukban a vendéglátók hangsúlyozták, hogy jelenleg az AI az alap-, az átlagos, a monoton munkafázisokat veheti át, így értékes erőforrásokat szabadíthat fel a valódi kreativitást, intuíciót igénylő területekre.

A jó hangulathoz nincs szükség mesterséges intelligenciára a magyar POPAI találkozón
//
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >