Gyorsan kedvelt lett a Rossmann Baba Programja
A vállalat alapítója Dirk Rossmann, aki 1972-ben nyitotta meg első üzletét Hannoverben. Jól mutatja a vállalkozása sikerét, hogy a tízéves jubileumára száz üzlettel piacvezető volt Észak-Németországban. Németország után 1993-ban Csehországban és Magyarországon kezdte meg működését, majd rá egy évre Lengyelországban is megnyílt az első Rossmann Drogéria. 2009-től Albániában, 2011-től pedig Törökországban is megtalálhatóak a Rossmann üzletek.
Napjainkban hat európai országban összesen 2776 illatszerbolttal rendelkezik a konszern. Összesen 38 ezer dolgozót foglalkoztatnak, itthon összesen 1112 ember dolgozik a cégcsoport 181 üzletében, melyek között a legújabbat a fővárosi Árkád Bevásárlóközpontban nyitották.
A Rossmann konszern tavaly 5,95 milliárd eurós forgalmat ért el, s a figyelemre méltó 16,1 százalékos növekedésével 2012-ben is a drogériapiac legintenzívebben növekvő vállalata volt. A konszern forgalmának egynegyed részét Lengyelország, Magyarország, Csehország, Törökország és Albánia teszi ki; 2012. december 31-re 13,6 százalékos, 1,497 milliárd eurós növekedést tudhatott magáénak ez az öt ország. Itthon a 181 Rossmann drogéria 43,6 milliárd forintos forgalommal, 4,1 százalékkal növelte árbevételét az előző évhez képest.
A folyamatos megújulás jegyében 2012 májusában indították a Baba Programot, amely keretében kedvezményekkel és tanáccsal segítik a babavárást, és könnyítik meg a szülést követő időszakot a kismamák számára. A program kedvező fogadtatását jelzi, hogy mintegy 70 ezer kismama számít máris partnernek. A Rossmann nemzetközi és magyarországi sikerét mutatja az is, hogy a saját márkás termékkínálat nemzetközi szinten jelenleg 36 márkát, ezeken belül 4200 különféle drogériai cikket foglal magába. Ezek között Magyarországon jelenleg 33 saját márka található, ami közel ezerötszáz terméket jelent és az értékesített termékek a forgalom közel ötödét adják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >