Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a hazai bankokat. A K&H Bank a digitálisan élenjáró bankoknak járó Digital Innovator UX 2024 díjat nyerte el. A Visa Awards célja, hogy az innovációra, az ügyfélélményre, a termékfejlesztésre és a példamutató kezdeményezésekre hívja fel a figyelmet. A K&H Bank innovációi mind azt a célt szolgálják, hogy az ügyfelek minél gyorsabban és könnyebben, élményszerűen tudják pénzügyeiket lebonyolítani.
Azok a bankok kapnak díjat, amelyek újító ötleteikkel kiemelkedően teljesítenek az ügyfélélmény, a termékfejlesztés területén, és példamutató kezdeményezéseikkel élen járnak – hangzott el tegnap a díjátadón indoklásként.
A Visa idén megújult módszertannal vizsgálta és alapos elemzés után díjazta a digitális szolgáltatások terén kiemelkedő bankokat. A díj odaítélésénél lényeges szempont volt a fizetési és banki szolgáltatások felhasználói élménye. Valódi felhasználói tapasztalatok alapján értékelték a banki mobilalkalmazásokat, s választották ki véleményük alapján a 2024-es Digital Innovator UX díj nyertesét.
A díjazást megelőző rendkívül kiterjedt kutatás felhasználókkal készült interjúkat, egy 800 fő bevonásával készült felmérést tartalmazott. A kutatás során független felhasználók intenzív tesztelésnek vetették alá a mobilbanki alkalmazásokat, több mint 100 különböző feladatot elvégezve, az új számlanyitástól a szolgáltatások személyre szabásáig. Tapasztalt szakemberek irányították a felhasználókat és további kérdésekkel mélyítették a mobilalkalmazások logikájának, funkcióinak és a felhasználói élménynek a megértését. Az így kapott eredmények alapján választották ki a legkedveltebb mobilalkalmazást a hazai piacon, és ítélték oda első alkalommal a Digital Innovator UX díjat a K&H Banknak. Az elismerést Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője vette át.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom
Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok…
Tovább olvasom >Kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom
Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >