Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a hazai bankokat. A K&H Bank a digitálisan élenjáró bankoknak járó Digital Innovator UX 2024 díjat nyerte el. A Visa Awards célja, hogy az innovációra, az ügyfélélményre, a termékfejlesztésre és a példamutató kezdeményezésekre hívja fel a figyelmet. A K&H Bank innovációi mind azt a célt szolgálják, hogy az ügyfelek minél gyorsabban és könnyebben, élményszerűen tudják pénzügyeiket lebonyolítani.
Azok a bankok kapnak díjat, amelyek újító ötleteikkel kiemelkedően teljesítenek az ügyfélélmény, a termékfejlesztés területén, és példamutató kezdeményezéseikkel élen járnak – hangzott el tegnap a díjátadón indoklásként.
A Visa idén megújult módszertannal vizsgálta és alapos elemzés után díjazta a digitális szolgáltatások terén kiemelkedő bankokat. A díj odaítélésénél lényeges szempont volt a fizetési és banki szolgáltatások felhasználói élménye. Valódi felhasználói tapasztalatok alapján értékelték a banki mobilalkalmazásokat, s választották ki véleményük alapján a 2024-es Digital Innovator UX díj nyertesét.
A díjazást megelőző rendkívül kiterjedt kutatás felhasználókkal készült interjúkat, egy 800 fő bevonásával készült felmérést tartalmazott. A kutatás során független felhasználók intenzív tesztelésnek vetették alá a mobilbanki alkalmazásokat, több mint 100 különböző feladatot elvégezve, az új számlanyitástól a szolgáltatások személyre szabásáig. Tapasztalt szakemberek irányították a felhasználókat és további kérdésekkel mélyítették a mobilalkalmazások logikájának, funkcióinak és a felhasználói élménynek a megértését. Az így kapott eredmények alapján választották ki a legkedveltebb mobilalkalmazást a hazai piacon, és ítélték oda első alkalommal a Digital Innovator UX díjat a K&H Banknak. Az elismerést Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője vette át.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsóbb lett a gyümölcsjoghurt, de elszállt a narancslé ára
Egy év alatt 7 százalékkal drágultak a gyermekek által gyakran…
Tovább olvasom >K&H: félénkebbek a középkorú magyarok, hiába a nagyobb jövedelem
Évtizedes távlatban fokozatos növekedést mutat a középkorúak jövedelme, az elmúlt…
Tovább olvasom >Pesszimista kereskedelmi szektor, a bővülés szándékával
Milyen hatások befolyásolják jelenleg a magyar kiskereskedelmi vállalatok működését? Hogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >