Megduplázza tésztakapacitását a Gyermelyi
Fennállásának egyik legnagyobb beruházási programját hajtja végre a Gyermelyi Zrt. 2017-ben. A hazai tészta- és tojáspiacon a legnagyobbnak, a lisztpiacon pedig meghatározónak számító cégcsoport az idén 10 milliárd forintot fordít fejlesztésekre. Ezek közül a legnagyobb az új tésztagyár építése, amelynek eredményeként megduplázódik, évi 70 ezer tonnára nő a Gyermelyi kapacitása. Ez elég lenne akár a teljes magyar fogyasztás kielégítésére is.

Bokros Gábor
– A 2018 elején befejeződő beruházást követően az egész régió egyik meghatározó üzemévé válik a Gyermelyi tésztagyár, amelynek a fő piaca továbbra is a hazai marad, de a kapacitásbővítés megteremti az export dinamikus bővítésének a lehetőségét is. Az új tésztagyár új csomagolóberendezésekkel is bővül, így lehetőség nyílik arra, hogy apróáru-termékeink nagy részét hasábformájú, visszazárható tasakokban hozzuk majd forgalomba – mondta Bokros Gábor, a Gyermelyi Zrt. marketing-igazgatóhelyettese.
A több mint ötszáz főt foglalkoztató vállalatcsoport az idén befejezte új takarmánygyárának építését a baromfitartás későbbi fejlesztésének alapjaként.
A Gyermelyi három tojófarmjáról a legkorszerűbb, higiénikus termelési rendszerben, minden állatjóléti kívánalmat kielégítő módon évi 140 millió tojás kerül ki. Magyarország legnagyobb tojástermelőjeként a Gyermelyi nemcsak a tésztagyártásához szükséges tojásmennyiséget termeli meg, hanem a fogyasztói piacon is meghatározó szereplő. Ugyanez igaz a két malmára is, hiszen az ezekben őrölt liszt a saját felhasználásán túl bolti forgalomba és nagyfelhasználókhoz, például pékségekhez kerül. A Gyermelyi termékek mindegyike megfelel a Magyar Termék védjegy szigorú elvárásainak, és a társaság mindegyikükön büszkén használja is ezt a jelölést. Bokros Gábor szerint a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. által működtetett védjegyrendszer egyértelmű és biztos útbaigazítást ad a fogyasztóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >Kiváló minőség a tányérodon – KMÉ-védjegyes termékek a Mecsek Baromfi Kft.-től
A Mecsek Baromfi Kft. négy éve alakult azzal a céllal,…
Tovább olvasom >