Megduplázza tésztakapacitását a Gyermelyi
Fennállásának egyik legnagyobb beruházási programját hajtja végre a Gyermelyi Zrt. 2017-ben. A hazai tészta- és tojáspiacon a legnagyobbnak, a lisztpiacon pedig meghatározónak számító cégcsoport az idén 10 milliárd forintot fordít fejlesztésekre. Ezek közül a legnagyobb az új tésztagyár építése, amelynek eredményeként megduplázódik, évi 70 ezer tonnára nő a Gyermelyi kapacitása. Ez elég lenne akár a teljes magyar fogyasztás kielégítésére is.

Bokros Gábor
– A 2018 elején befejeződő beruházást követően az egész régió egyik meghatározó üzemévé válik a Gyermelyi tésztagyár, amelynek a fő piaca továbbra is a hazai marad, de a kapacitásbővítés megteremti az export dinamikus bővítésének a lehetőségét is. Az új tésztagyár új csomagolóberendezésekkel is bővül, így lehetőség nyílik arra, hogy apróáru-termékeink nagy részét hasábformájú, visszazárható tasakokban hozzuk majd forgalomba – mondta Bokros Gábor, a Gyermelyi Zrt. marketing-igazgatóhelyettese.
A több mint ötszáz főt foglalkoztató vállalatcsoport az idén befejezte új takarmánygyárának építését a baromfitartás későbbi fejlesztésének alapjaként.
A Gyermelyi három tojófarmjáról a legkorszerűbb, higiénikus termelési rendszerben, minden állatjóléti kívánalmat kielégítő módon évi 140 millió tojás kerül ki. Magyarország legnagyobb tojástermelőjeként a Gyermelyi nemcsak a tésztagyártásához szükséges tojásmennyiséget termeli meg, hanem a fogyasztói piacon is meghatározó szereplő. Ugyanez igaz a két malmára is, hiszen az ezekben őrölt liszt a saját felhasználásán túl bolti forgalomba és nagyfelhasználókhoz, például pékségekhez kerül. A Gyermelyi termékek mindegyike megfelel a Magyar Termék védjegy szigorú elvárásainak, és a társaság mindegyikükön büszkén használja is ezt a jelölést. Bokros Gábor szerint a „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. által működtetett védjegyrendszer egyértelmű és biztos útbaigazítást ad a fogyasztóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >Magyarország nagyot lépett előre az élelmiszer-önellátás terén
Az utóbbi évek igen súlyos válságai bebizonyították, hogy az élelmiszerellátás…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >